Azzurra Beuningen

• Johan Neuken In Stoomkamer

willem

@johan    ben jij steeds  de zelfde of zijn er meer johan's hier

We have added photo ;)

How do you find like-minded couples? Sdc seems not so popular, and search is hard, filters are strange, and it does not have azzurra page)

But here there are also not so many people. Last Thursday, there were about 30-40 pairs I think in Azzurra, and here only ~6 wrote.

Where do all people coortinate themselves?

• willem

Johan
    willem

We have added photo ;)

How do you find like-minded couples? Sdc seems not so popular, and search is hard, filters are strange, and it does not have azzurra page)

But here there are also not so many people. Last Thursday, there were about 30-40 pairs I think in Azzurra, and here only ~6 wrote.

nu gewoon in het nederlands net als op de andere pagina,s   svp

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK willem
  • Bistell

willem
    Johan
    willem

We have added photo ;)

nu gewoon in het nederlands net als op de andere pagina,s   svp

Och weet je misschien zit hij wel op Engelse les maar dan moet hij nog heel veel leren.

• StiefPat

Er is 1 standaard antwoord: Niet

Op verschillende sites zoals hier, samenswingen.nl en op SDC word wel aangekondigd dat iemand gaat maar het merendeel van de mensen die gaan zitten op geen enkele site.

Dus gewoon gaan en zien wie je tegen komt, zo blijft het elke keer een verassing als je er heen gaat.

Sdc en kik: zoek op onze gebruikersnaam.
  • Joost1973

Ik heb jullie zien liggen. We lagen tegenover  buiten. Op de ligstoelen. Ik was met mijn (Chinese) vriendin. (Leuk stel jullie !)

• Frank

Als mv stel (51jr) op de Donderdagavond geweest. Gezellige sfeer onder de koppels. Respect voor mekaar ook bij soft swing. Alkes was schoon en sfeervol. Komen er zeker nog eens

• Johan Neuken In Stoomkamer

Joost1973

Ik heb jullie zien liggen. We lagen tegenover  buiten. Op de ligstoelen. Ik was met mijn (Chinese) vriendin. (Leuk stel jullie !)

Ik ken jou dan) Jullie zijn ook een leuk stel! Sindsdien hebben we fun4two bezocht en kunnen we zeker zeggen dat het meer comfort is om te vrijen, er zijn meer lichtjes, maar Azzurra is ook leuk voor zachte swingers zoals wij. Ze waren allemaal respectvol en aardig.

• Pijp

Morgen voor het eerst naar Azzurra, wie leidt me rond?

• FullSwingers

Pijp

Sinterklaas of zwarte Piet, aan jou de keuze.

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • Bistell

FullSwingers
    Pijp

Sinterklaas of zwarte Piet, aan jou de keuze.

Vraag even een van de barmannen.

Zij kennen sauna het beste.