Wie gaat er weleens naar Thermen Nijmegen?

  • jesse

    Ga naar discussie: VorigeVolgendeGa naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint  • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjesElysium Bleiswijk 23 novemberGepost door: jessevande ()Datum: 13 november 2013 20:41 Hoi, 

    Mijn naam is Jesse en ik ben 41 jaar, mijn man is 43 

    Wij gaan binnenkort naar thermen Nijmegen en willen daar heerlijk gaan genieten in alle opzichten. We fantaseren samen nog steeds hoe het zal zijn, om net iets meer te doen in de sauna dan alleen maar te kijken en bekeken te worden. Zijn er hier leuke plekjes waar zoiets kan of zou kunnen gebeuren? 

    We willen geen “hardcore” seks met anderen, maar als de klik er is zou een “beetje friemelen” (of een hand die op onderzoek uit is) misschien best fijn kunnen zijn. We hebben dit nog nooit eerder gedaan dus zijn hierin nog onervaren. We hebben weliswaar al vaker een oproep geplaatst maar is er nog nooit wat van gekomen. Wellicht deze keer meer geluk? 

    Leuke tips zijn altijd welkom!!

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • Jack en Jones

    Zijn er nog leuke stellen die aanstaande woensdag 02-12 naar Thermen in Nijmegen gaan? Wij (beide 43) gaan eind van de middag en avond. 

    Welk stel vind het leuk om ook ondeugd te zijn?

  • Erwin

    hi kom donderdagavond naar Azzurra in Beuningen, ook erg relaxed….. ben daar dan ook ;-)

  • Anneleo

    wij as. dinsdag…   welk STEL ook ???