Sauna Amstelland in Uithoorn

  • H & M

    Wij stel gaan regelmatig naar sauna Amstelland in Uithoorn. Daar kan je heerlijk rommelen en genieten in bubbelbad binnen en in het stoombad.  Af en toe daar ook wel eens een man die kijkt of mee wil doen. Wie komt daar ook wel eens?

    Stel 59 jaar
  • SaunaBD

    Nooit eerder van gehoord maar komt wel op ons lijstje. Hoe zijn jullie te herkennen?

    Wij zijn te herkennen aan: hij, grootgeschapen, donker haar en baardje en zij, dikke billen donker haar en slank figuur

  • H & M

    Wij gaan zeker niet wekelijks maar wel paar keer per maand.  Hoe te herkennen; zij geheel geschoren, cup B , 1.58 lang. Halflang haar.

    Hij; normaal geschapen, bijna geheel geschoren op een klein plukje na boven mijn pik.  Zitten veel in bubbelbad en stoombad.  Lekker genieten. We komen ook in sauna Warmond jungle-bad. Heerlijk teasen, genieten en verwennen!

    Stel 59 jaar
  • SaunaBD

    H & M

    Wij gaan zeker niet wekelijks maar wel paar keer per maand.  Hoe te herkennen; zij geheel geschoren, cup B , 1.58 lang. Halflang haar. Hij; normaal geschapen, bijna geheel geschoren op een klein plukje na boven mijn pik.  Zitten veel in bubbelbad en stoombad.  Lekker genieten. We komen ook in sauna Warmond jungle-bad. Heerlijk teasen, genieten en verwennen!

    Klinkt goed! Ik zal vooral laten weten wanneer wij weer gaan!