Stel ontmoeten in sauna…

  • Timo

    Beste stellen, 

    Wij, stel van vooraan 40, spelen al geruime tijd met de gedachte om ons seksueel leven een trede verder te proberen… dit als beginners om bekeken te worden en te kijken. Wie weet als het goed voelt en evt klik daar is meer maar vooralsnog in eerste instantie niet. 

    Dit lijkt ons leuk, spannend en makkelijk in een normale sauna te ontmoeten/ontdekken. 

    wie van de stellen hier gaat binnenkort ook naar een sauna met dit als “doel”/wens… 

    wie weet kunnen we met meerdere stellen een dag/datum prikken zodat er zeker wat te zien valt?

    Ben zeer benieuwd en we hopen van jullie te horen.

  • Leuk stel

    Hoi Timo

    Wij zijn een leuk stel v begin en midden 40….en ook wij hebben deze fantasie…waar en wanneer willen jullie gaan?

  • Martijn

    Wij zijn voor het eerst naar een erotische sauna geweest in Amersfoort.

    misschien ook wat voor jullie 

    was ontzettend geil om mijn vriendin  Te laten bekijken zonder slip onder haar korte rokje in de filmzaal 

    en daarna naakt in de darkroom 

    heb haar heerlijk gevingerd, maar helaas van korte duur want we waren daar laat in de middag dus snel sluitingstijd

  • Zon

    Hi Martijn,

    Welke erotische sauna was dat dan? Ik ken in Amersfoort alleen de erotische cinema.

  • Martijn

    Foutje van mij die bedoel ik ook,want als graag kijkt en bekeken wilt worden kan dat daar ook

    er zijn wel adult sauna's,we zijn een keer in zo,n sauna geweest ,daar gebeurde van alles 

    maar dat is uiteraard wel heel wat anders dan stiekem wat doen in een gewone sauna

  • Zon

    Wat dat betreft was de sauna van Hotels van Oranje in Noordwijk een mooie middenweg.

    Helaas is die momentweel gesloten i.v.m. de verbouwing.

  • Amsterstel

    Sauna hotels van oranje was idd geweldig, maar ben bang dat het na de verbouwing niet meer hetzelfde zal zijn. sauna 5 mei misschien een alternatief

  • Theo Janssen

    Wij gaan vanavond naar sauna van Egmond in Haarlem. Worden graag bekeken en de dame teast ook met plezier. Waar komen jullie vandaan ?

    Timo

    Beste stellen, 

    Wij, stel van vooraan 40, spelen al geruime tijd met de gedachte om ons seksueel leven een trede verder te proberen… dit als beginners om bekeken te worden en te kijken. Wie weet als het goed voelt en evt klik daar is meer maar vooralsnog in eerste instantie niet. 

    Dit lijkt ons leuk, spannend en makkelijk in een normale sauna te ontmoeten/ontdekken. 

    wie van de stellen hier gaat binnenkort ook naar een sauna met dit als “doel”/wens… 

    wie weet kunnen we met meerdere stellen een dag/datum prikken zodat er zeker wat te zien valt?

    Ben zeer benieuwd en we hopen van jullie te horen.

  • Zon

    Amsterstel

    Sauna hotels van oranje was idd geweldig, maar ben bang dat het na de verbouwing niet meer hetzelfde zal zijn. sauna 5 mei misschien een alternatief

    Ja, kan me herinneren jullie daar regelmatig gezien te hebben. Was leuk.

    Maar sauna 5 mei is wel een beetje “sleets” of niet?

  • Wijstel77

    Hier stel van vooraan 20, zijn er andere stellen die interesse hebben om in de sauna te ontmoeten zaterdag 22-10-2022 ?