Sauna Javali

  • Paul

    Heeft er iemand recente ervaringen met de vrijdagavond bij Sauna Javali in Heerhugowaard? Als ik daar met mijn vrouw naartoe ga, zijn er dan ook andere stellen aanwezig of alleen maar alleengaande mannen?

  • zomerstel

    P&A

    Heeft er iemand recente ervaringen met de vrijdagavond bij Sauna Javali in Heerhugowaard? Als ik daar met mijn vrouw naartoe ga, zijn er dan ook andere stellen aanwezig of alleen maar alleengaande mannen?

    Wij zijn stel en meerdere malen op vrijdagavond geweest, je mag je specifieke vragen ook wel PM sturen ;) 

     

    ondeugend stel.
  • P en C

    zomerstel
    P&A

    Heeft er iemand recente ervaringen met de vrijdagavond bij Sauna Javali in Heerhugowaard? Als ik daar met mijn vrouw naartoe ga, zijn er dan ook andere stellen aanwezig of alleen maar alleengaande mannen?

    Wij zijn stel en meerdere malen op vrijdagavond geweest, je mag je specifieke vragen ook wel PM sturen ;) 

     

    PM is geen optie hier toch?

     

  • zomerstel

    P en C
    zomerstel
    P&A

    Heeft er iemand recente ervaringen met de vrijdagavond bij Sauna Javali in Heerhugowaard? Als ik daar met mijn vrouw naartoe ga, zijn er dan ook andere stellen aanwezig of alleen maar alleengaande mannen?

    Wij zijn stel en meerdere malen op vrijdagavond geweest, je mag je specifieke vragen ook wel PM sturen ;) 

     

    PM is geen optie hier toch?

     

    dan gewoon via mail wellicht?

     

    ondeugend stel.
  • william54

    Hallo zomerstel ,  wat is jullie Email dan ?

    wdegraver@hotmail.com

  • bert

    vanavond nog mensen naar sauna javali

    kik bert310870
  • Ha

    Ik ken deze sauna niet, maar is het een bezoek waard?

  • william54

    bert

    vanavond nog mensen naar sauna javali

    Ik  wil eigenlijk maandag middag/avond  19-06 heen gaan,

    mooie spannende profiel foto heb je trouwens Bert

    wdegraver@hotmail.com

  • william54

    Heeft er nog iemand plannen voor deze week naar deze sauna ???

    wdegraver@hotmail.com

  • bert

    nou ben er geweest 2 het is nie groot hoor wel een heerlijke warme plaat

    kik bert310870