vriendschap plus

  • erik

    Ik ben een 48 jarige biman en op zoek naar een warme moderne vriendschap plus met een stel. Ik zie mijzelf het liefst als een huisvriend op visite komen hierbij is veel mogelijk zowel met de man als vrouw. GGD goedgekeurd februarie 2017.

  • dm

    in welke omgeving woon je?  ………dan weten mensen of een vriendschap mogelijk is , groet DM

  • dm

    een grote afstand lijkt leuk als je elkaar mailt maar is een drama als je daarna regelmatig wil afspreken :-)

  • dm

    drie keer enter gedrukt ivm robottest dus even de 3 aanpassen met verschillende teksten vandaar lol

  • Stel FT

    Inderdaad is een woonplaats, of omgeving zeker belangrijk. Ik zou het zelf ook niet te ver weg willen zoeken.

    wij komen uit de omgeving Denbosch- Nijmegen.

  • naaktstrand

    erik   lees  eerst  de regels  die   hier  tellen  .

  • Stel FT

    wilhelm

    Hey stel Ft.

    Jullie open voor leuke vriendschap met meer? Swingclub of erosauna?

    Ik man 41 regio Tilburg.

    We zijn nog ontdekkend en het is meer om mijn bi kant te verkennen en meer mee te doen. De vriendin is er meer bij om alles te bekijken en misschien mee te doen.

    meestal gaan we naar normale saune en zijn 1 keer in erosauna geweest. Hebben ook bijna geen ervaring met andere erbij.

  • Stel FT

    naaktstrand

    erik   lees  eerst  de regels  die   hier  tellen  .

    Hoi.

    Ik ben nog niet zo lang hier, maar zou je kunnen vertellen wat Erik verkeerd heeft gedaan?

    Ik kan namelijk niets in de regels vinden en zou het graag weten, zodat ik die fout ook niet maak. 

    een bezorgde forumgebruiker.

  • P en C

    Stel FT
    naaktstrand

    erik   lees  eerst  de regels  die   hier  tellen  .

    Hoi.

    Ik ben nog niet zo lang hier, maar zou je kunnen vertellen wat Erik verkeerd heeft gedaan?

    Ik kan namelijk niets in de regels vinden en zou het graag weten, zodat ik die fout ook niet maak. 

    een bezorgde forumgebruiker.

    In het originele forum stonden regels waarin alleenstaande mannen opgeroepen werden zelf geen  topics te starten of zich op te dringen. Daar komt het zo'n beetje op neer. We denken niet dat jullie je zorgen hoeven te maken ;-)

    Sinds het forum een nieuw uiterlijk heeft gekregen kunnen wij die regels ook niet meer vinden. Als ze er nog zijn dan zijn ze goed verstopt :p Uiteraard een beetje lastig mensen er dan aan te houden.

    Wel denken wij wel dat mannen alleen, in een swingersforum of op een swingerssite, er goed aan doen zich een beetje terughoudend op te stellen. Er zijn genoeg swingers die er wel eens een alleenstaande bij willen, maar het aanbod is groot en als iedere man alleen zichzelf aan gaat bieden in zijn eigen berichtje dan kan het forum wel sluiten. Daar is niet doorheen te komen. Het lijkt ons beter als ze alleen maar reageren op algemene oproepen of op die oproepen waar juist om (ook) mannen alleen gevraagd wordt.

    Bovendien zou het goed zijn als die mannen alleen de oproepjes goed lezen. Een stel wat vraagt om een stel hoef je als man alleen, naar onze mening, niet op te reageren. Geen enkele reden jezelf daar aan te bieden.

  • naaktstrand

    de regel staan  in de 1e topic     op de 13 pagings           taalgebruik en  dregelijke