Sauna van Egmond

  • JustUs

    Wij gaan vrijdag avond naar sauna van egmond. Wie zien we daar?

  • man van stel

    Mijn vriendin (26) en ik (31) gaan waarschijnlijk volgenden week donderdagavond naar Van Egmond. Daar wel eens wat meegemaakt? Wij zijn nog onervaren met andere stellen maar fantaseren er wel eens over. We vinden het hele kijken en bekeken worden in de sauna altijd wel spannend. Hopelijk leidt het eens tot meer…

  • JustUs

    Hey,

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas 1 keer eerder naar de sauna ben geweest en net zoals jullie onervaren. Ik hoop via deze weg contact te leggen met meer gelijkgestemden aangezien wij het er ook regelmatig over hebben.

  • man van stel

    Ik hoop het ook heel erg :-)

  • Stel Amsterdam

    zal jullie een goede tip geven ga naar sauna 5 mei in leiden  knus en gezellig  heerlijke opgiets  vaak geile mensen  wij zijn zelf ook een stel  groetjes  van  ons xxxx

  • Amsterstel

    Of een keer met zijn zessen afspreken in sauna oranje

  • man van stel

    Wie weet als we eens een weekend weg gaan. Maar denk dat wij de komende twee keer naar Van Egmond en Spa Zuiver zullen gaan.

    Wel leuk om contact te hebben op dit forum met mensen met dezelfde interesse hebben en van jullie ervaringen te horen :-)

  • JustUs

    Man van stel,

    Wonen jullie in haarlem of in de buurt van Haarlem?

    Misschien leuk om wat meer contact te hebben naast hier?

    Bij interesse: mag ik je mail?

  • man van stel

    We wonen in amsterdam. Mijn mail staat als het goed is onder mijn berichten maar voor de zekerheid: ennogwat at mail.com :-)