Naaktstrand

  • dm

    Boos op een  telefoon gaat niet sorry

  • dm

    Ik ga regelmatig naar diverse plaatsen maar vraag soms info is dat fout???

  • dm

    hansbi
    hansbi
    dm
    [...]

    Hallo André hoe was het in azzura ik lees daar zulke wisselende reacties over ook al ga ik daar niet naar toe ben ik wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat eventueel in een PM om een welles nietes discussie te voorkomen

    Dit schrijf je zelf.

    Dus stop nu eens met zeuren en ga zelf kijken,

    Je bent een vent alleen dus kom daar dan ook voor uit.

    Mannetjes zoals jij verzieken deze site.

     

    Goh wat weet jij veel zeg……….. ( lees even mijn oproepen en bezoek verslagen)

    Als ik een vraag wil stellen lijkt me dat niet gek

    Als jij vind dat dat bij de verkeerde topic gebeurt dan is dat vervekend voor jou, maar bedoeld voor een bepaald iemand.

    Meerdere leden zijn ons tegen gekomen maargoed wat jij wil.

    Voor mij stopt hier deze nutteloze discussie, excuus voor alle andere lezers, deze site is niet bedoeld voor prive ergenissen.

    fijn weekend iedereen

     

     

  • dm

    papendrecht

    Hoi dm,  natuurlijk mag je info vragen want dat doe Ik ook zo vaak,

    maar blijkbaar mag je van HansBi niet teveel vragen,

    want dan kom je opeens nooit ergens,  gewoon laten gaan is het beste.

    Ik ben afgelopen Donderdag bij Sauna Azzura geweest, ik heb zeker genoten.

    Er waren een aantal stelletjes, Ook 2 Stelletjes die liever prive gingen

    want dat kan in Azzura ook, dan kan de deur op slot en heb je gewoon een sauna + bubblebad en douche.

    Ik ben van plan om Zaterdag 2 Juli weer te gaan, dan is het wel vrij druk, zeker in de avond.

    Op Donderdag is het meestal wat rustiger.

    Gr Andre.

     

    Hallo Andre, heel erg bedankt voor de korte uitleg. jij heel veel plezier zaterdag en we gaan elkaar wel weer tegenkomen 5 mei, strand ofzo we houden (pm) contact groet van ons..

     

  • naaktstrand

    wij vandaag  in  rockanje  weer  wezen kijken en  genieten  ,  was  er niet   heel druk 

  • Amsterstel

    Goedemorgen, wij ook uit de buurt van Noordwijk. Zijn er vandaag nog stellen die naar het strand of sauna gaan. Wij zijn gisten naar naaktstrand

  • Amsterstel

    Katwijk geweest. Waren helaas alleen in de duinen

  • buitensexstel

    Zeker! Afgelopen dagen in Zeeland, Vrouwenpolder geweest. Leuke dingen gezien én meegemaakt. 

    wacht weer op de zon

  • willem

    buitensexstel

    Zeker! Afgelopen dagen in Zeeland, Vrouwenpolder geweest. Leuke dingen gezien én meegemaakt. 

    wacht weer op de zon

    lekker he vrouwenpolder  helaas deze week slecht maar het weekend beter . ik kom er ook heel vaak haast ieder weekend

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • Martijn

    Coco
    Amsterstel

    Goedemorgen, wij ook uit de buurt van Noordwijk. Zijn er vandaag nog stellen die naar het strand of sauna gaan. Wij zijn gisten naar naaktstrand

    Is dit naaktstrand nog in 'trek? Voorheen spannende dingen met de vrouw gedaan, nooit wat bij anderen waargenomen.

    noordwijk ben ik nooit geweest maar gistermiddag wel naar Spaarnwoude naaktstrand .

    Laat in de middag werd het daar heel leuk,mijn vr,din heerlijk verwend met rondom wat kijkers waar ze erg geil van werd.

    wel gewacht tot het rustig werd  en duidelijk was waar de blijvers voor kwamen