Naaktstrand

  • Martijn

    wij gaan vanmiddag naar het naaktstrand,b.v. In Noordwijk.weet iemand daar een leuke plek waar gekeken en bekeken wordt? Alleen op het strand of kan je daar ook in de duinen terecht? P.s,wij zijn een aantrekkelijk stel 50ers.Groeten Hotties

  • dm

    Het valt me op dat er bar weinig respons is van mannen terwijl ik overal lees dat ze zo lastig zijn en continu gluren.

    Op deze site komen vooral mensen die contact leuk vinden en ik zie veel oproepen maar nouwelijks positieve antwoorden.

    Ik lees vaak goh kan ik niet of goh ik ga een andere dag of goh ik ga naar een andere gelegenheid, dan denk ik “boeien” maar wat moet ik daarmee.

    Ook als er dan ergens mannen zijn (op enkele echt hele leuke mannen na) staan ze op grote afstand te gluren of zitten ze vlakbij in de sauna en kijken strak de andere kant op zeggen geen boe of ba en lijken doofstom.

    Maar trekker, veel plezier morgen.

    groet

     

  • dm

    hansbi
    dm

    Het valt me op dat

    groet

    Als je nu trekker heet denk je dan dat iemand aanneemt dat je de helft van een stel bent?

     

     

    Nee hansbi ik lees dat ze een aantrekkelijk stel 50 plus zijn

     

  • dm

    hansbi
    dm
    hansbi
    [...]

     

    Nee hansbi ik lees dat ze een aantrekkelijk stel 50 plus zijn

    Ja dat zie ik ook maar vind je dat een “normale ”naam voor een stel.

    En geloof jij alles wat men schrijft?

     

    Hansbi, ik heb echt geen idee maar waarom zou iemand daar over liegen, mijn naam staat ook niet voor een stel, maar dat zijn we wel

     

     

  • dm

    Of je hebt gelijk en is het zo,n afstandstrekker ha ha ha we zien ze weleens boven een duin uitkomen

  • dm

    papendrecht

    Hoi dm,

    Ik ga morgen naar sauna azzura,

    hebben jullie zin en tijd om ook te komen.

    We hebben elkaar al eens ontmoet in sauna 5 mei in leiden,

    jullie weten het vast nog wel.

    Ik hoop dat jullie morgen zouden kunnen,

    ik wil jullie graag nog eens ontmoeten.

    Gr Andre.

     

    Hoi Andre, sauna Azzura spreekt ons niet zo aan, daarbij is deze week en weekend al heel erg vol. Ik hoop trouwnes volgende week weer een keer naar of het strand of sauna te kunnen even afhankelijkk van het weer natuurlijk.

    Veel plezier morgen gr

     

  • dm

    kees25

    dm komen je ook in het zuiden op het naaktstrand?

    Welk naaktstrand bedoel je? Wij gaan meestal naar Rockanje 

  • dm

    papendrecht

    Hoi dm,

    Ik ga morgen naar sauna azzura,

    hebben jullie zin en tijd om ook te komen.

    We hebben elkaar al eens ontmoet in sauna 5 mei in leiden,

    jullie weten het vast nog wel.

    Ik hoop dat jullie morgen zouden kunnen,

    ik wil jullie graag nog eens ontmoeten.

    Gr Andre.

     

    Hallo André hoe was het in azzura ik lees daar zulke wisselende reacties over ook al ga ik daar niet naar toe ben ik wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat eventueel in een PM om een welles nietes discussie te voorkomen

  • Ditchy

    Ik ben daar vorige week voor het eerst geweest en mij is het prima bevallen. Was Op donderdag. Vooraf met een stel afgesproken. Er zullen altijd mensen zijn die zich niet aan de regels houden, maar die moet je gewoon mijden. Ik heb geen slechte ervaring gehad of iets gezien. Als je wil mailen: pvdberg@emailme.nu

    Single, 49 jaar, openminded, bi, gemiddeld postuur.

  • dm

    hansbi
    dm
    papendrecht

    Hoi dm,

    Ik ga morgen naar sauna azzura,

    hebben jullie zin en tijd om ook te komen.

    We hebben elkaar al eens ontmoet in sauna 5 mei in leiden,

    jullie weten het vast nog wel.

    Ik hoop dat jullie morgen zouden kunnen,

    ik wil jullie graag nog eens ontmoeten.

    Gr Andre.

     

    Hallo André hoe was het in azzura ik lees daar zulke wisselende reacties over ook al ga ik daar niet naar toe ben ik wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat eventueel in een PM om een welles nietes discussie te voorkomen

    Hoe belangrijk is het om iets te weten als je er toch niet naartoe gaat?

    Of is het om dan weer bij anderen te doen alsof je ergens komt?

    Als je een vent ben leg je een keer wat geld neer voor de entree en wat drankjes en ervaar je het zelf.

    Je eigen mening is altijd nog beter dan de verhalen van anderen.

     

    Volgens mij verward je mij met iemand anders ik heb al beel kokardes bezocht en mensen ontmoet en kijk zeker noet op een paar centen dus boor je iets roept controleer dan naar wie