Swingers ontmoeten op het water....

  • brabos

    En de groene vlaggetjes, al lijkt het er op dat de bergse botenclub ook groene vlaggetjes heeft. Dat maakt het wel spannend .

     

  • brabos

    Weer genoten in de aakvlaai 

    bbqtje wijntje lekkere Sex 

  • brabos

    Weer genoten in de aakvlaai 

    bbqtje wijntje lekkere Sex 

  • Magie

    Wij liggen toch meestal in de aakvlaai, niet aan een strandje of steiger. Maar meestal tegen de oever van een eilandje. Naakt recreëren, ons lekker opgewarmd door de zon hebben we heerlijke sex. Komend weekend ook weer, let even op ons groene wimpeltje aan de vlaggenmast . Magie

  • brabos

    Helaas een beetje koud 

  • StelFriesland

    Hoi PeterAls jullie een stel zijn dan mogen jullie contact met ons opnemen.Groetjes StelFrl45

    Peteris er ook zoiets in friesland .?

    Wij kunnen moeilijk zulke plekken vinden

     

     

    Op k.Ik StelFrl45
  • brabos

    Rustig in de aakvlaai

  • Paul

    Ik vaar ook veel in de Biesbosch en ga vanaf de Amer een doodlopend stuk in bij Paal 256 tussen het Gat van de Kerksloot en Noordergat van de Plomp eerste stuk wat ondiep maar erg rustig in de kom achterin en erg lekker zwemwater. Ik heb een leuke vriendin die regelmatig meevaart en we gaan daar altijd naakt zwemmen. Ze heeft geen ervaring met het kijken en bekeken worden en is erg nieuwschierig. Woensdag merkte ze dat ze het niet erg vond dat er iemand vanuit een rubbermet een kijker lag mee te genieten (hij was er ook eerder dan wij :-) ) Het zou leuk zijn als we op die plaats een ander koppel tegen kunnen komen, niet direct voor fysiek contact kijken en bekeken worden. Het zijn voor haar de eerste stapjes. Wij zijn 56 en 59 jaar.

     

  • brabos

    weer heerlijk genieten op het water

  • brabos

    nat worden van de regen