lekker naakt aan een meertje of watertje

  • geilstel

    Het mooie weer komt er weer aan weet iemand in brabant waar je lekker beschut kunt liggen en waar weinig controle is om lekker naakt te kunnen sexen met andere man of stel gaan vaak naar kraaienbergse plas maar veel te open daar

    strand
  • Peter

    Galderse meren

  • Peter

    Waar is dat stuk dan? Want woon zelf ook omgeving Biesbosch maar dat doodlopend stukje nooit gezien. Gebeurt daar regelmatig wat meer?

  • Peter

    Nou dan zal ik daar binnekort eens gaan kijken als het lekker weer is! Kom.je daar zelf ook nog regelmatig? Met vrouwelijk gezelschap

  • zomerstel

    Heerlijk, we genieten samen ook van onze momenten aan het naaktstrand maar leuke alternatieven omg. Haarlem horen we zeker graag.

    ondeugend stel.
  • Peter

    Dan wil ik ook.wel mee hoor. Vaar zelf ook vaak in de biesbosch s'zomers ;)

  • Marinus

    Hallo geilstel, zoals daarboven al werd vermeld, inderdaad een naaktstrandje bij de Galderse Meren, in de buurt van Breda​In de namiddag lekker rustig…  Stuur mij een bericht naar saunaidoo54@gmail.com en we kunnen dan verder praten.Groetjes Saunalover XL 

  • geilstel

    Hoi andre we horen zeggen dat het strandje bij vuren veel controlen is van de boswachter

    strand
  • geilstel

    Wij komen daar ook

    strand
  • zomerstel

    Mannen kijken kunnen we best opgewonden van raken, het vervelende is alleen het idee dat je risico loopt gefilmt te worden.​Leuke plekken omg. Haarlem horen we graag maar dan wel als pm

     

    ondeugend stel.