sauna houten

  • Manny

    Haarlemstel

    “Voor het eerst…” Zal weinig ervaring hebben met de sauna… ☺

    Dus ik heb na twintig jaar saunabezoek nog geen ervaring met de sauna als ik nog nooit in Houten ben geweest?

    Kik: PintoNH
  • Manny

    Het is LaMer geworden. Kwam qua tijd beter uit en was een half uurtje langer open! Ook aardig wat ondeugende mensen daar hoor!

    Kik: PintoNH
  • dm

    Was een heerlijke avond, lekker gegeten en in veel sauna's gezeten.Vaak met zn tweeen, geen camer's, geen controlerend personeel ideaal… maarGeen mannen alleen die zin hadden in wat warmte.Conclusie, mooie sauna met veel mogelijkheden met voornamelijk stelletjes die allemaal heel erg met zichzelf bezig waren. Volgende keer maar weer ergens anders neuzen. 

  • Manny

    manny1

    Morgen, vrijdag, ga ik daar voor het eerst kijken. Ben lekker zwaar geschapen dus hopelijk wat liefhebsters die ik daar tref! 

    Morgen geen LaMer maar nu dus wél Houten. Hoop op meer teasende mensen!

    Kik: PintoNH
  • Marinus

    Hallo dm, jullie bericht over sauna in Houten gelezen. Ik kom er ook regelmatig, leuke, niet zo'n overdreven drukke sauna. Plekjes genoeg om spannende dingen te doen. Inderdaad geen camera's (meer). Jammer dat ik er op die avond dat jullie er waren, niet was, hihi. Ik heb wel zin in wat ‘warmte’ en een goed gesprek. Stuur een bericht naar saunaidool54@gmail.com en we praten dan verder. Binnenkort ga ik weer naar dat saunacomplex in Houten. Als het wat zonnig is, maar niet te hoge temperatuur, is het daar zalig in de tuin. Lekker relaxen. Groetjes Saunalover XL

  • Manny

    20 mei naar Houten in de avond, lekker de (hetero) XL laten bubbelen! Teasen en pleasen? Als je die lange vent onder de douche ziet staan en je hebt ook zin om te teasen? Kom ook onder de douche en zeg dat de douchegel zo lekker ruikt. ‘Ja heerlijk hè!’ zal het antwoord zijn en dan weten we beiden dat we de juiste hebben.

    Kik: PintoNH
  • Manny

    As, vrijdag weer. De 5 mei is ook nog een mogelijkheid voor vrijdag.

    Kik: PintoNH
  • MR

    Wij gaan donderdag 9 juni a.s. Zijn er vanaf 10 uur welk stel komt ook

    De shampoo testen in de douche

    Wij volslank stel van 35 jaar oud vrouw is bi man niet

    Een verdwaalde hand in het bubbelbad is altijd leuk