sauna houten

  • dm

    Ik heb begrepen dat in deze sauna makkelijk contact gemaakt kan worden met andere sauna bezoekers.

    Welke dagen raden jullie ons aan, we komen in de avond.

    We hebben het liefst contact met mannen die naast een verdwaalde hand ook een goed en gezellig gesprek kunnen voeren.

  • Peter

    Ik ben ook van plan te gaan. Ik kan ook wel een goed gesprek met een leuk stel gebruiken ;)

  • dm

    ben benieuwd, we gaan komend weekend in iedergeval even lekker genieten van de warmte

  • Peter

    Kan ik jullie mailen? Zodat we kunnen kennismaken?

  • dm

    peter141

    Kan ik jullie mailen? Zodat we kunnen kennismaken?

    Je mag ons mailen geen punt. Maar met een mail kunnen we niet zien of er een klik is .

    Mochten we elkaar tegenkomen dan kom je er vanzelf achter ps weet jij of wellicht iemand anders of je er een beetje goed kan eten. En dan bedoel ik een lichte avond maaltijd

  • dm

    Beste Peter

    je vraagt of je mag mailen. Dat mag zeg ik en vervolgens blijft het stil op de mail ??

    vraag het dan niet

  • Manny

    Morgen, vrijdag, ga ik daar voor het eerst kijken. Ben lekker zwaar geschapen dus hopelijk wat liefhebsters die ik daar tref! 

    Kik: PintoNH
  • dm

    manny1

    Morgen, vrijdag, ga ik daar voor het eerst kijken. Ben lekker zwaar geschapen dus hopelijk wat liefhebsters die ik daar tref! 

     

     

  • dm

    dm
    manny1

    Morgen, vrijdag, ga ik daar voor het eerst kijken. Ben lekker zwaar geschapen dus hopelijk wat liefhebsters die ik daar tref! 

     

     

    Hallo wij gaan zaterdag avond voor het eerst naar Houten. Dus zijn we heel benieuwd naar je ervaringen

  • dm

    Haarlemstel
    dm
    dm
    [...]

     

    Hallo wij gaan zaterdag avond voor het eerst naar Houten. Dus zijn we heel benieuwd naar je ervaringen

    met deze sauna wel. Maar hij ziet er goed uit

    “Voor het eerst…” Zal weinig ervaring hebben met de sauna… ☺