Beide bistel op zoek naar .?

  • Robert

    Wij beide bi stel uit limburg m45 v52 hebben woensdag a.s oberdag zin in?

    Doe een leuk voorstel en wie weet?

    xxx c en r

     

  • Robert

    insearch

    Oh ja mijn bio

    . Ik ben 1.90 lang en weeg 89 kg, ben verder normaal gebouwd en 18x5 geschapen (overigens wel besneden). Verder heb ik donker kort haar en blauwe ogen en sportief aangelegd.

     

    Ik zoek een leuk geil stel (vrouw of erg mooie trava/trans mag natuurlijk ook) voor spannende en kinky dates. Ik kick erg op heels, nylons, kijken en bekeken worden, cuckold, foto, film etc. Verder verken ik erg graag mijn grenzen en die van mijn partners en laat me daar graag in meevoeren met de juiste mensen, zolang dit binnen elkaars grenzen en met respect gebeurt.

     

    Ik zoek de dates voornamelijk op een doordeweekse dag en kan moeilijk ontvangen. Is dit voor jullie geen probleem en spreekt het bovenstaande jullie aan, dan hoor ik dat er graag….

     

    Ben overigens geen alles dater, dus een klik visueel als ook in een gesprek zijn erg belangrijk voor mij

     

    Groetjes en een kus,

     

    Marcel

     

    Je hebt mail

     

  • Milan

    Hallo Chantalr

    Limburg ligt om het hoekje en woensdag wordt het lekker weer dus buiten een date is misschien goed te doen….deze biman is respectvol en in voor spannende uurtjes met jullie…

    liefs Charmant    charmant53@outlook.com