Nieuwe site met goede uitleg voor beginnende swingers

  • SamenSwingen

    Een leuke site voor beginners is samenswingen.nl Gemaakt door swingers voor swingers.

    Leerzaam om te lezen en je kunt ook vragen stellen

    Het is geheel gratis en nergens financieel aan verbonden.

     

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!
  • SamenSwingen

    Dankje! :) Tis een half jaar typwerk geweest…het resultaat is mooi geworden. De site wordt wekelijks aangevuld met columns en ervaringsverhalen.

    Ik nodig iedereen uit om te reageren en/of vragen te stellen. Domme vragen bestaan niet.

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!
  • SamenSwingen

    Maar nu is hij echt af! Ik kon het niet laten om hem alvast online te zetten en gaandeweg te vullen. Maar leuk dat jullie al keken!

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!
  • geilstel

    Mooie site ray wij melden ons aan

    strand
  • SamenSwingen

    Bedankt ropa, het is aangepast!

    We gaan nu ook parenclubs en feesten testen. PartyPlayers is de eerste geweest en er worden op dit moment nog twee andere reviews geschreven…

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!
  • wend

    inderdaad een leuke site ff rond geneusd alleen niemand op de chat :( en helaas geen links naar alle bekende en onbekende parenclubs en of reviews daarover, mijn inziens wel een gemis en upcoming events: alleen in Den Haag, ik dacht toch echt dat Nederland groter is dan alleen dat plaatsje :)

  • SamenSwingen

    Nou dan heb ik goed nieuws penc6264: We beginnen onze eigen (externe) Datingsite, de prijs wordt 5€ per maand en 50€ per jaar.

    De eerste drie maanden zijn gratis.

    Om de site exclusief voor swingstellen te houden doen we een camcheck.  Verder is de site met alles erop en eraan. Chat, forum, 2ehandsmarktje, kaartje ruilen, met elkaar mailen, zoeken op afstand.

    Ben in de afrondende fase.

    bnmr: De partyagenda op samenswingen is nu wat beter gevuld maar we zetten niet alle grote commerciele feesten erop. Het is veel werk en we verdienen daar niks aan omdat we gratis zijn (en blijven)

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!
  • zomerstel

    Leuke site, eerder ook al eens bekeken.

    Chat is niet te gebruiken?

    Succes

     

    ondeugend stel.
  • SamenSwingen

    Chat doet het prima hoor!

    Registreren met een microsoft account lukt niet omdat ze het activatiemailtje weggooien daar…maar met een gmail of ander merk gaat het prima!

    Er zit nu op de site een chat slip rechts onderin, die kun je openklikken. De chat is op de mobiel zelfs erg prettig te noemen. Geen app nodig!

     

    www.samenswingen.nl àlles over swingen!