Parenclub

  • jarige job

    Hoi Hoi,

    Zeer binnen kort komt mijn wens dan eindelijk uit. Mijn vrouw neemt mij mee naar een parenclub, voor mijn verjaardags cadeau!!!

    Maar nu!! Er zijn er zoveel, wie helpt ons dan om er een uit te zoeken die geschikt is voor “starters”

    We hopen veel bruikbare tips te mogen ontvangen!!

    Misschien kan er iemand ons wel bege(ver)leiden:)

    Geile groetjes

    Jarige Job!!

  • hetisfijn

    Hoi Jarige Job..

    Leuk kado hoor :)

    Ons bevalt Club Monique erg goed. maar ligt een beetje waar je vandaan komt.

    Deze club is in Wieringenwerf

    1ste vrijdag van de maand is er de Discovery Party, erg leuk en van alles te beleven.

    Wij gaan daar meestal heen, lekker relaxen en seksen…vrijdag 6 dec. gaan we weer

    Groetjes..

  • Ropa

    Wat een leuk en origineel kado!

    Wij zijn nu een paar keer naar Eroroma in Zwinderen geweest. Erg leuk, laagdrempelig en geen modeshow. Ik weet niet waar jullie wonen en wat je er voor over hebt om te rijden?

    X Ropa

  • Leukerstel

    Wij gaan zaterdag naar Monique. Een bi avond met een aparte ruimte voor bistellen en bimannen.

  • Miss Rabbit

    Hey Jarige Job en je vrouwtje natuurlijk,

    Heel spannend natuurlijk en tja, wat is een leuke club om voor de eerste keer naar toe te gaan….

    Een kleinere club is dan wel een aanrader. (Vinden wij)

    Zoals Ropa al aangaf, Eroroma is een kleine maar gezellige club waar jullie je snel thuis zullen / kunnen voelen.

    Richting Venlo is Vips in Nettetal een leuke club en richting Groningen, In4love in Wateringen.

    Geven jullie nog een reactie op deze site hoe jullie ervaring is geweest?

    In ieder geval, heel veel plezier en fun bij jullie en alvast gefeliciteerd !! :)-D:)-D

  • ria en rick

    Hallo Miss rabbit,

    Is vips in nettetal, okay, welke avond, hoeveel mensen zijn er aanwezig,en de leeftijd, hebben ze niet veel concurentie van “de zaar ”, deze ligt om de hoek, vandaar

  • limbostel

    Ria en Rick. VIPclub in Nettetal is ok. Wat klein en ouderwets….wel schoon.

    De Zaar geeft echt totaal geen enkele concurentie….deze club is zeer gedateerd en niet echt schoon.

    Dolce Vita in Herten is veel mooier…..echter weinig actie, een dance-club, harde muziek, veel drugsgebruik.

    Wij blijven zoeken……Iemand in tip?

  • bi-friends

    Hi Jarige Job,

    We weten natuurlijk niet precies waar jullie vandaan moeten komen, maar we raden jullie Mystique aan.

    Wij zijn zelf tot nu toe elke keer op Zondagmiddag en avond gegaan. Dan is er een wat ouder publiek. Gemiddeld boven de 40. Wij zijn 52 en 54 jaar.

    Op Vrijdag- en Zaterdagavond is het publiek wat jonger.

    De sfeer is er heel gemoedelijk en binnen 5 minuten voel je je er thuis. Heel schoon allemaal en heerlijk eten. Niks moet, alles mag.

    Het is ons elke keer heel goed bevallen. Kijk maar eens op hun web-site (www.parenclub-mystique.nl)

    Groetjes.

    Wim & Antoinette

  • d&y

    als je echt je verjaardag wil vieren, moet je naar Fun4Two gaan in Moordrecht, echt klasse en stijl, luxe en erg mooi, leuke stellen en GEEN mannen alleen!, de eerste keer daar naar ote, vergeet je je hele leven niet meer….voor ons inmiddels al 14 jaar geleden voor het eerst , die avond zullen we nooit meer vergeten, komen er ook nog regelmatig…..www.fun4two.nl Als je gaat lekker genieten en veel plezier!!

  • LekkerToch1

    Wij zijn een paar maanden geleden naar Erorama in Zwinderen geweest. Erg mooie club, alleen met erg dominerende muziek, harde Trance . Wat wij minder vonden, dat ons daar pillen aan geboden werden door een klant, waar wij niks mee van doen willen hebben. Ieder zijn ding. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar .!!