Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • DMode

    Paar weken geleden voor het eerst hier geweest. In de sauna stel ontmoet en toen zij bezig waren netjes gevraagd of ik mee mocht doen. Beetje gevoeld bij de vrouw en ff later in het buble bad op aangeven van de man haar gelikt. “ wil je haar proeven?” Later op de avond uitgenodigt om in een prive cabine waar de man haar van achteren nam en zij mij oraal bevredigde.

    Heerlijke avond gehad en kan niet wachten tot de volgende keer (:P)

  • Albert

    Leuke ervaring DMode. Wij (Ellen en Albert) waren er laatst ook en hebben ook heerlijke sex gehad met een andere man.

    Jij was die man in elk geval niet, want ons verhaaltje gaat anders. Wij hadden een heerlijke mmv bi-ervaring in één van de bubbelbaden.

    En omdat dat ons zo enorm goed beviel zijn we afgelopen zaterdag weer geweest. En hadden een zelfs nog betere mmv bi-ervaring.

    Het wordt steeds leuker!

    Gr. Ellen en Albert

  • strandstel

    DMode Schreef:

    ——————————————————-

    > Paar weken geleden voor het eerst hier geweest. In

    > de sauna stel ontmoet en toen zij bezig waren

    > netjes gevraagd of ik mee mocht doen. Beetje

    > gevoeld bij de vrouw en ff later in het buble bad

    > op aangeven van de man haar gelikt. " wil je haar

    > proeven?" Later op de avond uitgenodigt om in een

    > prive cabine waar de man haar van achteren nam en

    > zij mij oraal bevredigde.

    > Heerlijke avond gehad en kan niet wachten tot de

    > volgende keer (:P)

  • DMode

    Hoi Ellen en Alber,

    Ben ik jullie buiten tegengekomen? Ellen is ongeveer 165 cm donker bruin haar en hele mooie bruine ogen?

    Gr. Hans

  • rav

    Hallo,

    Albert, wanneer was dat geweest , was dat toevallig op woensdag (14-08) in de middag ?

  • Albert

    Hoi Hans, nee, Ellen heeft kort rood haar en enorme blauwe ogen waar je in verdrinkt.

    Zie plaatjes hier: http://www.ishotmyself.nl/NLMan

    Wij waren er op zaterdagavond, 10/8. En afgelopen zaterdagavond op 24/8 dus weer geweest….

    Gr. Albert

  • Maybibi

    Heerlijke foto's “daar” groetjes uit “Tiel”

    Wij gaan zeker nog eens deze “sauna” bezoeken, voor dit weekend maar eens wat in de buurt van Nijkerk/Zeewolde zoeken..

  • DMode

    hallo Albert,

    Ken ze niet vinden tussen al dat lekkers. Ga je ook wel eens op woensdag? Wie weet!?

    Gr. Hans

  • Maybibi

    Wij gaan vanavond eindelijk eens en hopen spannende mensen te ontmoeten, vrouw hier soort emili sande kapsel, man kaal hoofd

  • wijleuk

    En wat zoeken jullie.. ps stats?