Sauna Azzurra Beuningen voor stellen

  • E&D

    Wij lazen dat gay sauna Azzurra in Beuningen op woensdagen geopend is voor stellen. Zijn er stellen die er zijn geweest en hun ervaringen zouden willen delen met ons? Zijn er op zo'n dag dan bijvoorbeeld meer stellen, kun/mag je er ongestoord sexen met je eigen partner en/of anderen? Zijn er op woensdagen ook (opdringerige) homo's aanwezig etc etc?

    Wij zoeken een hetero sauna bezoek waarbij we lekker kunnen genieten van elkaar en evt anderen zonder iemand te storen….

    Serieuze reacties zeer welkom.

  • John Doe

    wij gaan woensdag 1 augustus vanaf een uur of 5. Zijn er ook nog nooit geweest en zijn heel erg benieuwd

  • henrico

    as zaterdag is er ook een gemengde avond dan is het drukker dan op woensdag en alles mag als je maar respect voor elkaar hebt.

    wij zijn een stel en gaan zaterdag ook

  • jack/nathalie

    Komen er vaak..

    Meestal s woensdags en soms veel stellen en soms zijn we ook wel eens alleen.

    Zelf vinden we dat niks dan lopen de mannen als kuddes achter je aan…

    Sluiten ons dan gewoon op in prive bubbel mochten we behoefte hebben aan mannetje,

    erbij zoeken wij die wel zelf uit!

  • Rick

    afgelopen zaterdag voor het eerst geweest. (als man alleen) Er waren drie stellen en ongeveer 15 mannen aanwezig. Lekker sfeer. Wat me opviel is er dat een aantal homo/bi mannen die openlijk met elkaar bezig waren. Hetgeen achteraf niet zo gek is in een gaysauna. Twee van de stellen hadden al snel een man erbij gevonden en trokken zich terug in priveruimtes. Het derde stel was voornamelijk op zichzelf gericht.

    Al met al een geile avond en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Rolex

    Hallo Rick,

    Bedankt voor je verhaal, dit vind ik erg prettig, eens verhalen te lezen over ECHTE ervaringen , goed of slecht !!

    Nee mij niet gezien , als hetero kerel, als ik mannen wil zien , kijk ik wel op een parking of in een bos, wil wel stellen ontmoetten

    Maar Rick nogmaals dank voor je ECHTE verhaal, vriendelijk groet Rolex

    p.s. voor andere prikkers, IK ga er van uit dat RICK naar waarheid een posting doet

  • Karel

    Ik lees jullie swingersadvertentie. Wanneer je heerlijk en ongestoord wilt genieten dan moet je de sauna in Herkenbosch eens een keer bezoeken, daar kun je ongestoord genieten. En wil je meer zijn er altijd mogelijkheden.

  • limbostel

    De sauna in Herkenbosch is niet echt mooi, ouderwets en niet schoon.

    Sperma in het bubbelbad…..grrrrr

    Veel kliekjes van oudere, vaak dikke stellen.

    Maar…..je kunt er idd volledig je gang gaan

  • strandstel

    waar niet overal waar sex is in een bubbelbad is sperma te vinden .alleen zie je het niet

  • limbostel

    Dat bedoel ik…..vandaar de waarschuwing aan ieder.

    Als jullie tussen de vele spermacellen van anderen willen zitten…

    dan is is Herkenbosch voor jullie ‘the place to be’.

    Veel plezier ‘baywatchers’!