Sexplekjes in de Biesbosch

  • Paul

    Wie kan ons, gelegenheidsstel 50+ helpen aan een paar leuke locaties in de Biesbosch waar we met een kleine boot kunnen komen en waar we lekker naakt kunnen zonnen en zwemmen zijn en sex kunnen hebben.

    We vinden het spannend als er ook nog een ander stel is met dezelfde gedachten die het ook leuk vinden om te kijken en bekeken te worden.

    Ik lees op internet vindt ik het volgende: In de Biesbosch. Langs de Amer afvaren bij km 256 erin, rechts aanhouden (diepgang 80 cm). Helemaal doorvaren naar achteren. Lekker rustig, hier wordt naakt gezont, soms sex.

    Zijn er misschien nog meer leuke plekjes en/of is er een stel dat donderdag 16 juni ook daar is en er een gezellige geile dag van wil maken.

    We zijn benieuwd.

    Paul en Gerrie

  • geilstel

    mmmmmmmmmmmmm zoeken wij ook maar ook plekken omgeving drimmelen en natuurlijk ook lekker geile mensen . zo dat we elkaar lekker kunnen bekijken

  • Martijn

    Bij lage zwaluwe de biesbosch invaren. Er liggen vaak boten voor anker die het zelfde zoeken. Let goed op, je kunt het wel zien aan het gedrag. Gewoon langsvaren en een babbeltje maken. Weet je meteen of je beet hebt.

    Veel plezier.

    Martijn

    Paul Schreef:

    ——————————————————-

    > Wie kan ons, gelegenheidsstel 50+ helpen aan een

    > paar leuke locaties in de Biesbosch waar we met

    > een kleine boot kunnen komen en waar we lekker

    > naakt kunnen zonnen en zwemmen zijn en sex kunnen

    > hebben.

    > We vinden het spannend als er ook nog een ander

    > stel is met dezelfde gedachten die het ook leuk

    > vinden om te kijken en bekeken te worden

    > Ik lees op internet vindt ik het volgende: In de

    > Biesbosch. Langs de Amer afvaren bij km 256 erin,

    > rechts aanhouden (diepgang 80 cm). Helemaal

    > doorvaren naar achteren. Lekker rustig, hier wordt

    > naakt gezont, soms sex.

    > Zijn er misschien nog meer leuke plekjes en/of is

    > er een stel dat donderdag 16 juni ook daar is en

    > er een gezellige geile dag van wil maken.

    > We zijn benieuwd.

    >

    > Paul en Gerrie

  • Frans

    kan je daar ook met motor komen .. hebben jammer genoeg geen boot , maar het klinkt allemaal zo aantrekkelijk

  • Erik

    Dag Paul en Gerrie,

    Ik zeil elk jaar met wat vrienden in Griekenland, met een huurboot van een 13m-14m. Mooi, maar oerbraaf :(.

    Zou het ook wel eens wat "spannender" willen maken.

    Geïnteresseerd?

  • Paul en Gerrie

    Helaas Erik, dat gaat ons niet lukken. Als gelegenheidsstel moeten we het hebben van de enkele dagen per jaar dat we er ook echt met de boot een dag op uit kunnen.

    De Biesbosch is een mooie plek, de plek langs de Amer is ons favoriet geworden, helaas zijn we hier tot nu toe geen gelijk gestemde stellen tegen gekomen.

    We zijn we hier heel vaak uren alleen geweest en ook dat heeft wel wat. Het is 's zomers een heerlijke plek om ook lekker in je blootje te zwemmen.

    Doordat het in de luwte ligt is het hier al snel genieten van het weer en meer.

    De boort ligt nu weer in de stalling maar vanaf april zullen we hier weer regelmatig te vinden zijn.

    Groet Gerrie en Paul

  • Paul

    Woj koppel zitten vaak in bieschebossen loopen vaak naakt rond zwemmen er naakt

  • brabos

    best koud nog lijkt mij