'Schweinchenstrand' bij Valalta

  • Erik

    Dag Ria en Henk,

    Elke zomer zeil ik met een huurboot (13m-14m) en wat vrienden in Griekenland. Braafjes…

    Zin om samen daar eens “spannender” uit de bol te gaan?

    Griekenland is overigens veel goedkoper dan Kroatië.

  • Ag

    Dag,

    Elke zomer huur ik in Griekenland een 13m-14m lange goed uitgeruste sloep. Met een paar vrienden, brengen we dan samen twee heerlijke weken op het water door. Braafjes…

    Wie heeft zin om er eens iets spannenders van te maken?

  • Ag

    Gaf ondeugend stel,

    Ik huur elk jaar een 13m-14m lange sloep voor twee weekjes zeilvakantie in Griekenland. Helaas totnogtoe steeds erg braaf.

    Zin om er iets spannends van te maken?

  • Pierre

    Als je op internet zoekt naar de laatste berichtgevingen over dit strand dan kun je lezen dat het de burgemeester van Rovinj ernst is om aan het swingersstrandje een eind te maken. Erg jammer want wij hebben er jarenlang veel plezier gehad en erg leuke stellen leren kennen. Hopelijk ontstaat er ergens anders een nieuwe lokatie. Als dat zo is dan horen wij dat graag.

    Ook op de camping Valalata heeft men het toezicht verhoogd en wordt niets meer getolereerd. In het openbaar sex hebben betekent vertrekken.

  • Kissoffire

    Wie gaan er in juli 2014 ook naar Valalta?

  • stel4fun

    Wij gaan ook weer in 2014, eind juli of begin aug

  • Kissoffire

    Wij gaan van 12 tot 29 juli naar Valalta.

    Wie gaan we daar ontmoeten

  • Kissoffire

    heeft iemand een goed routebeschrijving naar het ondeugende strandje?

  • swingers30

    wij zijn iig vanaf 20 juli ook op valalta een leuke ontmoeting is nooit verkeerd natuurlijk.

  • swingers30

    ons ga je daar ontmoeten

    :)-D