sauna Javali

  • Doede en Marloes

    Sauna Javali in Heerhugowaard staat bekend als een ontmoetingsplek voor bi en gaymannen. Het is een sauna waar alles kan en niets moet. Met name het eerst wordt gretig gebruik van gemaakt.

    Op maandagavond is sauna Javali geopend voor zowel mannen als vrouwen. Wij vragen ons af hoe de ervaringen zijn van stellen die hier al eens zijn geweest. Wellicht is het een leuke optie in het Noordhollands gebied. We zijn benieuwd naar de belevingen.

  • storm

    Ik ben er geweest op maandag en ik vind het een erg relaxte en leuke sauna

    laat ik zeggen dat ik me erg vermaakt heb, en iedereen is erg vriendelijk.

  • tema

    Vertel er eens wat meer over want van hun eigen site wordt je niet echt wijzer.

    Wie en wat is er op bepaalde dagen?

  • Doede en Marloes

    Hoi Storm, kan je iets zeggen over het aantal bezoekers en de verhouding mannen-vrouwen. Was er voldoende activiteit. Wij zijn daar benieuwd naar alvorens we een bezoek plannen.

  • storm

    He nieuwschierigen, maandag is de avond gemengd zowel dames en heren, de heren zijn een beetje in de meerderheid maar ik kan niet anders zeggen dat iedereen erg onspannen en relaxt is, geen haantjesgedrag maar allemaal erg vriendelijk, ik ben nu een paar keer geweest en zondag verheug ik me alweer op maandagavond ! do i need to say more ! om het even in perspectief te zien, het is een gewone sauna maar niemand kijkt raar als je elkaar aanraakt of iets verder gaat, ik heb lang naar zo'n sauna gezocht en nu gevonden. heerlijk !

  • stel45

    hallo wij stel willen graag weten wat voor leeftijd het daar gemiddeld is hoop op reaktie bvd stel45

  • storm

    alle leeftijden, maar gemiddeld tussen de 40 en 45 denk ik

  • stel45

    oke bedankt klinkt super maar is er ook wel veel aktie want daar gaat het ook een beetje haha om denk ik bvd stel 45 linda

  • Hens

    Beste Mensen,

    Sauna Javali is opgezet als mannen sauna, dit was geen bezwaar van de gemeente. In het verleden hebben wij eens sauna-avonden gehad van swingers groepen in Nederland voor een lekker avondje sauna en dat was heel gezellig. De gemeente zag dit echter als een "wederkerige bedrijfsmatige parenclubactiviteit en heeft een preventieve dwangsom opgelegd bij overtreding. Toen ik zei dat ik al die aardige stellen zou missen vertelde men mij dat ze wel gewoon welkom waren op de gemengde openbare dag. Op de gemengde avond komen allerlei mensen die voor een gezellige avond komen en gewoon vrij kunnen praten over hun vrijetijdsbezigheden zonder dat iemand je raar aan kijkt, en je mag rondlopen zoals jij wil! De opzet was een sociëteit achtige sfeer zonder de overdreven steriele regeltjes van de gevestigde sauna`s in de omgeving en dat is gelukt.

    Wij zijn dus geen sex-sauna of parenclub maar een ouwe jongens krentenbrood gelegenheid.

    Wie het ervaren wil is van harte welkom!

    Met vriendelijke groet

    Hens Keizer

    Sauna Javali

  • Ad

    Goed verhaal Hens.