mijn vriendin

  • rudolph

    De meeste tijd zit ik in het buitenland. Mijn vriendin vindt dat niet prettig. Zij heeft te kennen gegeven iemand te willen zoeken in de omgeving van Den Bosch. Ik houd liever een oogje in het zeil. Ik wil weten met wat voor kerel(s)zij zo af en toe uit gaat en mogelijk het bed deelt.

    Zij is hoog opgeleide, knappe meid en ik zoek dus ook iemand op HBO-universiteit niveau. Hij moet ABN spreken en zich gedragen als heer. Ze zou wel graag iemand hebben die behoorlijk groot geschapen is. Welke kerel (35-45) zou belangstelling hebben.

    Ik reageer alleen op serieuze reacties naar mijn email adres, rudolphusjm@gmail.com.

    gr.

  • tim

    hallo Rudolph,

    Opvallend bericht en knap dat jullie er zo mee omgaan. Ik ben zelf een sportieve man van 37, 1.91, 90 kg, hbo+ niveau en met een goeie baan. Integer en respectvol, met goede omgangsvormen. Heb veel ervaring in relaties(ook met knappe, intilligente vrouwen…) en ben momenteel samenwonend.

    Zou graag een keer vrijblijvend kennismaken met jou en je vriendin in een ongedwongen sfeer.

    groeten,

    Tim.

  • rudolphus

    Hallo Tim,

    de dame heeft momenteel al iemand op het oog. Maar ik weet niet of het

    wat wordt. Stuur svp even je emailadres. Ik houd je emailtje achter de hand, ok?

    gr Rudolphtim schreef:

    >

    > hallo Rudolph,

    >

    > Opvallend bericht en knap dat jullie er zo mee omgaan. Ik ben

    > zelf een sportieve man van 37, 1.91, 90 kg, hbo+ niveau en

    > met een goeie baan. Integer en respectvol, met goede

    > omgangsvormen. Heb veel ervaring in relaties(ook met knappe,

    > intilligente vrouwen…) en ben momenteel samenwonend.

    >

    > Zou graag een keer vrijblijvend kennismaken met jou en je

    > vriendin in een ongedwongen sfeer.

    >

    > groeten,

    > Tim.

  • Fred

    hbo+ en dan intelligente schrijven als intilligente ?

    :)

  • miepje

    das geweldig leuk van fred !! een goeie