wat een gedoe...

  • Bolleke

    Wat is het moeilijk om een koppel of bi-meisje te vinden die gewoon een gezellige ongedwongen avond willen beleven. Hebben jullie dat niet? Wij komen alleen maar terecht op sms-diensten of fakers…

    Groetjes, S en H

  • bottertje

    valt wel mee hoor zijn zat leuke site's om een date te maken.

    en ga anders eens in een club kijken

  • Anro

    inderdaad is het moeilijk,of er wordt niet terug gemaild, mensen sturen geen foto's of sturen een foto van een ander. Ja vinden ook dat het moeilijk is om het juiste stel te vinden. Ook zijn wij in een parenclub geweest, maar dat is toch ff anders. Maar we zoeken gewoon door, de aanhouder wint….

  • wij hier

    wij zijn naar een weekendje van elba geweest een klein clubje mensen dat een weekend bij elkaar is erg leuk. zo kom je makelijk in contact met andere stellen . verder komen wij veel op chat tijd en heb je snel door als er iets niet klopt . gewoon ff de cam aan ?

  • Anro

    Hoi WijHier,

    We lazen jullie reactie van Elba, hebben het op internet opgezocht en onze intresse voor een weekend in juli was gewekt. Kunnen jullie wat meer over jullie ervaring daar vertellen? Wij zijn een stel van 40+, hoe zit het met de leeftijd? We hopen op een reactie van jullie

  • wij hier

    erg leuk en ook als stel van 40 plus ben je zeker niet alleen kijk anders even op swing weekend ook op startpagina en je kunt bart ook ff bellen als je iets meer wil weten . voor ons was het de eerste keer maar gaan zeker weer omdat er een heel leuke zweer heerst

  • Anro

    Hoi WijHier, we hebben via hotmail al de nodige info ontvangen, ook de prijs valt ons mee dus als de mogelijkheid er is trekken we de stoute schoenen aan.. bedankt voor jullie info En wie weet spreken we elkaar daar.

  • wij hier

    okee leuk wij komen ook dus zeker wel spannend hoor xx van ons hoe herkennen wij jullie ?

  • hoozebezig

    Hallo,

    Ik heb als single man interesse om in juli op Elba weekend te gaan.

    Het zou mijn eerste introductie in de swingerswereld zijn.

    “Anro” en “wij hier”, kan ik even met jullie mailen (hoorzebezig@gmail.com) om me door jullie over de drempel te laten halen?

  • wij hier

    je mag alleen door de week maar sorry zonder ons kan heel leuk zijn gr dok en nikky