Verbazing

  • Ad

    Met verbazing zie ik hoe dit prikbord niet representatief is voor het swingers wereldje.

    Normaal gesproken zijn toch juist de swingers mensen die gezellig contact zoeken en nogal wat te bespreken hebben.

    Dit prikbord lijkt er totaal niet op.

    Komt dat omdat dit soort internetgelegeheden altijd weer overspoelt worden door mannen die van alles in hun hoofd halen?

    Of hebben jullie een andere reden?

  • Fred

    Hoi Ad,

    Klopt inderdaad, dit prikbord heeft zo'n beetje niks meer met swingers te maken, voor 90% bestaat het uit mannen die proberen op een “slimme” wijze een date te scoren met een stel en z.g. stellen die zich voordoen als swingers maar in werkelijkheid eigenlijk alleen maar reclame proberen te maken voor hun club.

    Op zich jammer maar denk ook dat de echte swingers wat meer de bescherming zoeken van een afgeschermde site waar niet zomaar iedere jan doedel (en fakers) op komt.

    Helaas zijn er best wel regelmatig beginnende stellen die hier een berichtje plaatsen in de hoop iets serieus terug te krijgen maar die worden vervolgens overspoeld met fakers en mannen alleen die proberen te scoren :(

    Groetjes Fred

  • Webmaster Swinger.startpagina.

    Beste allemaal,

    Helaas kan en wil ik als Webmaster me niet al te veel met de inhoud van berichten bemoeien. Mede omdat er dan weer mensen zijn die zeggen dat ik senzuur toepas enz. enz.

    Bericht zoals oproepen van alleen mannen worden wel zondermeer door mij verwijderd.

    Tevens kunnen mensen die een bericht niet vinden thuis horen op dit prikbord onderin het bericht klikken op “ bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? klik hier! ” dan word het bericht nog eens extra onder mijn aandacht gebracht en bekeken of het wel op het prikbord thuis hoort.

    Verder merk ik dat het inderdaad meestal mannen zijn die reageren en maar maar weinig topics zijn van vrouwen…. mischien zijn de dames toch wat terughoudender als de heren??

    MvG

    Webmaster swingers.startpagina.nl

  • Ad

    Webmaster,

    Ik bedoelde eigenlijk dat swingers normaal gesproken erg sociaal zijn.

    Zonder sociaal gedrag kun je geen swinger zijn immers.

    Ik had dus meer gekeuvel en gezellige praat verwacht tussen stellen onderling.

    Dames zullen zeer zeker erg terughoudend zijn.

    Die hebben ook geen prikbord nodig om contacten te leggen.

  • Fred

    Denk ook niet dat dit aan de beheerder van het prikbord ligt, die houdt de boel in de gaten en verwijderd wat er niet thuis hoort, precies zoals het hoort.

    Persoonlijk denk ik dat de echte swingers hun contacten (en gekeuvel en gezellige praat) halen op de besloten swingerssite's. Site's waar iemands identiteit op echtheid wordt gecontroleerd genieten nou eenmaal meer vertrouwen.