Paar vraagjes voor de eerste keer

  • WendY

    Wij zitten te denken om naar een parenclub te gaan, maar zit toch met een paar vraagjes.

    ik ben 3 jaar gelden bevallen, heb nog een buikje maar toch wel wat striemen op me buik ik zelf vind het niet mooi.

    Maar zijn er meer mensen met striemen op de buik? en hoe word daar mee omgegaan?

    En wat dragen de meeste als ze er zijn, en ook kwa schoenen.

    Wil toch de stap gaan zetten om eens te kijken en dan mischien meer, maar dit zijn toch echt de vragen waar ik antwoord op wil als het kan.

    En waar raden jullie ons aan voor de eerste keer?

  • Stel Amsterdam

    Hai Wendy,

    ik denk dat die paar stiemen op je uik geen probleem zullen zijn. Je ziet namelijk in de meeste parenclubs echt van alles, van heel dik tot heel dun. En de leeftijden lopen zo tussen de 20 en de 55.

    Als je voor het eerst gaat en alleen in contact wil komen met andere stellen is een club waar alleengaanden niet worden teogelaten de beste optie. Een voorbeeld hiervan is de Fatamorgana in Muiden.

    De meeste clubs hebben een “dresscode” dus lingerie voor de dames en een boxer of zo voor de heren. En de vrouw is de baas dus als jij iets niet wilt zeg dat dan.

    Met vriendelijke groet,

    Stel Amsterdam

  • Anro

    Hay Wendy, dames lopen meestal met laarsen en heren vaak op instap schoen cq slippers. Trek gewoon leuke lingerie aan, je zal ziek dat je niet opvalt met je bevallingsstriemen er loopt van alles rond van van dik tot dun van jong tot oud en ieder heeft plezier en respect voor elkaar. Gewoon gezellige avond van maken.