le baron a6 best gezellig

  • stel 45

    hallo wij stel 45 zijn nu een aantal zondagen bij le baron de a6 geweest en het was echt gezellig , lijkt toch steeds meer op een parenclub waren veel stellen en het bubbelbad is super en druk en dan nog eens 1 van de goedkoopste clubs waar je heen kan gaan, het voordeel is dat het op zondagmiddag al op tijd open is, nl. al om 2 uur , echt de moeite waard om dan eens heen te gaan .

    hopen er zondag weer te zijn , wie weet tot ziens dan daar.

  • bottertje

    zal best een leuke club zijn helaas dat ze zelf steeds roepen dat ze een thema hebben.

    enja dat thema spreekt ons niet aan en zolang dat er is zullen we ook niet komen kijken.

    nu komt dit verhaal bij ons alleen maar over als reclame om binnen te komen zoals we helaas al op meerdere sites tegenkomen (toch niet zo druk daar denken wij)

  • stel 45

    oke het thema is ook niet ons ding maar het lijkt op de zondagen steeds minder te worden en komen er echt veel stellen gisteren was het er ook weer super gezellig en druk zou zeggen kom zelf eens kijken .

  • bottertje

    gaan we zeker een keer doen.

    voor de duidelijkheid wij niet tegen de club maar het thema spreekt ons niet aan

  • hennie

    ik lees veel het is niet mijn ding,en wacht op verandering.

    kies gewoon een club uit die bij je past en loop niet af te geven op een bepaalde formule

    je weet hoe het daar is doe gewoon je eigen ding dan heb je het gezellig

    stoor je je aan de formule ga dan een zaak zoeken die wel bij je past (mogelijkheden genoeg zou ik zo zeggen)

    stront gooien is niet zo moeilijk

    niemand word verplicht mee te doen iedereen MAG

    groeten van hennie en jo (wij hebben het er heerlijk naar onze zin)