tegenvaller 1e keer

  • Sandra

    Hallo,

    mijn man en ik zijn gisteravond voor de eerste keer naar een parenclub geweest. We vonden het een ontzettend spannend idee en stonden overal voor open.

    Hoewel het een erg mooie, nette, gemoedelijke club was (Party-Farm) en de ontvangst heel warm, liep het uit op niets… Ik klapte op de een of ander manier helemaal dicht en had nergens zin in. Ik heb niet eens iets met mijn man gedaan, laat staan met een ander stel…

    Ik vond dit heel vervelend, en we willen t eigenlijk toch nog een keer proberen, in een andere club. Heeft er iemand tips hoe ik dit kan voorkomen??

    Groetjes Sandra

  • P&A

    Joh, de eerste keer, wat kan jou het schelen. Het is altijd even vreemd, wij hadden hetzelfde, dat gaat vanzelf over. De volgende keer weet je wat je te wachten staat en dat maakt het een stuk makkelijker. Ik zou wel dan naar dezelfde club gaan juist omdat je het daar dan al kent.

    Stel jezelf er helemaal op in en maak plezier.

    Succes en hou iedereen op de hoogte, dit soort ervaringen zijn altijd zeer interessant.

  • feng

    idd. lieve Sandra……..gewoon weer een x gaan en vooral niets van de avond verwachten en vooral niets van jezelf verwachten…….

    zorg dat je je veilig voelt………….

    gewoon lekker rond kijken en je ziet wel of er iets op je pad komt ja of nee.

    succes!! liefs feng

  • J en C

    Hallo

    Onze 1ste keer is al weer enkele jaren geleden bij de Gogo nuts voor ons was het gevoel of we thuis kwamen maar we hadden dan ook goede afspraken gemaakt, we wilden alleen samen blijven en alleen maar kijken naar andere stellen. Misschien is dit voor jullie ook een idee, we draaien nu alweer een paar jaartjes mee en zolang je samen eens blijft over de gemaakte afspraken en deze later weer bijsteld dan vinden jullie het hopenlijk net zo leuk als wij het nu nog steeds vinden.

  • canda

    Kom eens naar onze prive sexparty in privesfeer met niet meer 12 stellen op een unieke lokatie in het midden van het land. Interesse? stuur even een mailtje.Sandra schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > mijn man en ik zijn gisteravond voor de eerste keer naar een

    > parenclub geweest. We vonden het een ontzettend spannend idee

    > en stonden overal voor open.

    > Hoewel het een erg mooie, nette, gemoedelijke club was

    > (Party-Farm) en de ontvangst heel warm, liep het uit op

    > niets… Ik klapte op de een of ander manier helemaal dicht

    > en had nergens zin in. Ik heb niet eens iets met mijn man

    > gedaan, laat staan met een ander stel…

    >

    > Ik vond dit heel vervelend, en we willen t eigenlijk toch nog

    > een keer proberen, in een andere club. Heeft er iemand tips

    > hoe ik dit kan voorkomen??

    >

    > Groetjes Sandra

  • feng

    Ha Canda…………ja de prive feestjes zijn geweldig….wij doen niet anders meer maar ik denk dat ik enorm geshockeerd zou zijn geweest als ik daarmee was begonnen………..

    het is zoveel intiemer en veel meer grensverleggend dan in een club, daar moet je wel aan toe zijn……..

    xfeng

  • mecca drummie

    hoi,

    wij komen ook regelmatig in de P-F…

    idd een leuke klub…

    mail ons even om de ervaring uit te wisselen.

    mecca_drummie@live.nl

    greetz…………….