swingen met krukken

  • w&w

    Wij ( stel eind 30 ) zouden best naar een parenclub willen. We hebben wel wat ervaring met pr maar niet veel. Vrouw heeft een klein probleempje, Ze heeft al enkele jaren een spierprobleempje waardoor soms bij het lopen krukken gebruikt moeten worden. Verder niets mis mee, maar het houdt ons wat tegen om naar een parenclub te gaan. Nu zou ze mij graag eens bezig zien met een andere vrouw, en misschien meedoen ( ze is wel bi). Er zijn niet veel vrouwen die iets dergelijks zoeken, dus via advertenties en buiten een parenclub om valt het niet mee. Weet iemand of er parenclubs zijn waar niet vreemd opgekeken wordt wanneer er mensen komen die wat minder goed lopen dan ‘normaal’?

  • r+e

    hallo wij hebben in fata al meerdere keren een man in een rolstoel gezien en ook een vrouw met een been in het gips dussss……

    je val t echt niet uit de toon. ga ervoor.

    vr gr r+ew&w schreef:

    >

    > Wij ( stel eind 30 ) zouden best naar een parenclub willen.

    > We hebben wel wat ervaring met pr maar niet veel. Vrouw heeft

    > een klein probleempje, Ze heeft al enkele jaren een

    > spierprobleempje waardoor soms bij het lopen krukken gebruikt

    > moeten worden. Verder niets mis mee, maar het houdt ons wat

    > tegen om naar een parenclub te gaan. Nu zou ze mij graag eens

    > bezig zien met een andere vrouw, en misschien meedoen ( ze is

    > wel bi). Er zijn niet veel vrouwen die iets dergelijks

    > zoeken, dus via advertenties en buiten een parenclub om valt

    > het niet mee. Weet iemand of er parenclubs zijn waar niet

    > vreemd opgekeken wordt wanneer er mensen komen die wat minder

    > goed lopen dan ‘normaal’?

  • P&A

    Een leuk stel uit Noord-Holland waarvan zij al jaren een spierziekte heeft komt al heel lang in allerlei clubs. De laatste jaren zit zij in een rolstoel. Dat is gewoon geaccepteert en zo hoort het ook.

    Wat we een beduidend minder prettig gezicht vonden was een stel waarvan de man met een stoma liep. Zeer triest voor de man in kwestie en grote bewondering voor zijn moed en durf maar wij vonden het een zeer onsmakelijk gezicht. Wij niet alleen bleek want iedereen uit de omgeving verdween. Maar ja, persoonlijke gevoelens zijn bij iedereen nu eenmaal anders. Iemand in een rolstoel of op krukken wordt denk ik toch een stuk makkelijker geaccepteerd.

  • Ad

    Inderdaad P&A,

    Ik ken geen club waar daarover moeilijk gedaan wordt.

    Bij Temptation komen ook regelmatig mensen “ rollend” binnen.

  • Frans

    Kijk eens op: http:www.de-berghut.nl Het is daar niet groot, maar wel heel gezellig en zelfs rolstoelvriendelijk.