stel gezocht

  • Miriam

    Lieve, slanke en vooral eerlijke vrouw (27) zoekt gezellige stellen (25 - 35) voor een avondje vol gezelligheid en plezier. Ook staat vriendschap hoog op mijn lijstje.

    Ik ben woonachtig in Friesland en kan me niet zomaar overal heen verplaatsen.

    Zijn jullie op zoek naar avontuur en zeker wel discreet, hygienisch en goed uitziend…Wacht dan niet langer en mail me.

    Ik heb ervaring met trio's en ook alleen man en/of vrouw.

    Tot snel

    Liefs van mij

  • workcouple

    Hoi Miriam,

    Wij een leuk, stout, ondeugend, @!#$ en vooral lekker ‘gelegenheidsstel’ van 29 en 34 zoeken inderdaad het avontuur. Wij zijn discreet, kunnen verplaatsen en zijn gewoon heel leuk. De klik moet er zijn, maar dan is ook heel veel mogelijk.

    Hopelijk horen we snel van je.

    gr.

    Corine en Tom

  • marc

    ik wil graag met jou een sex date

  • Miriam

    Hey Marc,

    Zoals mijn advertentie al aangeeft zoek ik alleen stellen.

    MV sex kan ik genoeg vinden, het is nou juist een trio wat me erg aantrekt en ik zoveel spannender vind.

    Succes met je dates!

    kusje

  • marc

    sorry ik gaf het verkeerd aan we zijn een stel en hebben intresse 33 en 35 jaar

  • Miriam

    Je kan me mailen, kletsen we daar verder!!

  • marc

    je email adres graag

  • Miriam

    Je kan mijn naam aanklikken en dan zie je mijn e-mail adres!

    Helaas heb jij je e mail adres niet ingevuld, mail me snel!

    xxx

  • sera en peter

    hallo,

    we vinden t wel spannend en leuk om een vrouw erby te hebben, zy is 36 en heeft lang donker haar, bruine ogen, 50 kg. hy is 44 wn is 180, d blond, blauwe ogen en 80 kg. we gaan elke zaterdag naar club, misschien kan je is mee, overnachten is geen probleem. we wonen in limburg by weert

  • marc

    hoe ver gaan jullie en met of zonder condoom