Blijf maar op de A6 rijden

  • CoupleFlevo

    Dramatisch, wij zijn er vanavond zeker 1,5 uur binnen geweest. Hadden gehoopt een leuke avond te hebben maar het was teleurstellend. Dat er een plaatselijke bejaardensoos was geland was nog tot daar aan toe zou ik ook doen op die leeftijd! Maar dat het personeel de gehele avond alleen maar met elkaar en de mobiele telefoons bezig is is wat ons betreft het toppunt van gastvrijheid.

    Vandaar, blijf op de A6, geef wat extra gas ter hoogte van Le Baron maar pas op voor laserguns…

  • Herman Hermans

    CoupleFlevo schreef:

    >

    > Dramatisch, wij zijn er vanavond zeker 1,5 uur binnen

    > geweest. Hadden gehoopt een leuke avond te hebben maar het

    > was teleurstellend. Dat er een plaatselijke bejaardensoos was

    > geland was nog tot daar aan toe zou ik ook doen op die

    > leeftijd! Maar dat het personeel de gehele avond alleen maar

    > met elkaar en de mobiele telefoons bezig is is wat ons

    > betreft het toppunt van gastvrijheid.

    > Vandaar, blijf op de A6, geef wat extra gas ter hoogte van Le

    > Baron maar pas op voor laserguns…

    Waar gaat dit in hemelsnaam over!!??

  • P&A

    Lijkt me niet zo heel moeilijk. Iemand had een erg nare ervaring bij Le Baron zo lijkt het.

  • Stel

    Tja ook een beetje dom om daar heen te gaan,je leest en hoort ook niets positiefs over die tent(vroeger Gogonuts) en terecht wij waren er ook een kwartietje binnen in en in triest daar!

  • janet

    Wij zijn er afgelopen zondag geweest en wij adviseren om wel van de A6 af tegaan bij lelystad.

    Wij hebben al heel veel clubs gehad en dit is het de sfeer de mensen alles met alles in een woord geweldig.

    Ze hebben in dat half jaartje dat ze open zijn heel veel dingen veranderd en wel in een zeer positieve zin.

    het gaat helemaal goed komen daar zie ook onze bericht hier boven bij A6 zo gek nog niet.

    even de oude gedachten over le baron vergeten en met een nieuwe blik op de zaak naar binnen en je zult zien dat het allemaaal heel erg veranderd is ook de bezoekers aantallen gaat goed voor uit.

    kom tgoch allemaal eens een keeer even weer kijken is echt wel de moeite waard

    jant