vervelende mannen in parenclub

  • Voorbinddildoslet

    Vorig week was er een kerel die zomaar zijn vinger in mijn doosje gooide. Gelukkig ben ik erg ad-rem.

    Mijn vriend was mij aan het vingeren

    Ik zei: Ik zou wel mijn handen handen wassen hoor? Mijn vriend is net in mijn klaargekomen.Ruik maar.

    Mijn vriend kwam niet meer bij van het lachen.

    Uiteraard was het gebeurt,maar een paar uur daarvoor en ik had me gewassen.

    Hij droop weg letterlijk en figuurlijk

    Deze man was met zijn vriendin. Maar die was even niet in beeld. Had ik later gezien.Waarom kunnen sommige mannen zich niet gedragen. Ik ga toch ook niet zomaar aan een man zijn geslachtsdeel en als ik dat wil dan vraag ik het. Mag ik eraan komen. Of vind je het vervelend.

    Dan geef je de andere een keuze om ja of nee te zeggen.

    Het lijkt wel of mannen dat niet durven te vragen.Of ze denken: Ik heb hier voor betaald,dus mag ik eraan komen. Wat voor beweegreden hebben die mannen.

    Ook zeg ik iets van als een man eraan komt. Niet aanraken wat je niet kan betalen.Als ze vragen hoeveel je kost? Dan zeg je kun je toch niet betalen. Ben veel te duur voor je. je moet minstens in de quote 500 staan. En dat sta je niet.

    Of als ze je aanraken,dan zeg ik ook wel eens. Vond je lekker he? Ik vind het lekker om ballen 3 maal in de rondte te draaien. Dan kijken ze je aan of ze water zien branden.

  • wij

    ja helemaal mee eens de mannen kunnen toch gewoon ff vragen, de dames trouwens ook.

    ik heb de indruk dat veel mannen zo maar om zich heen grijpen @!#$ is @!#$ heel erg verveelend om zo maar betast te worden zonder ook maar iets van mag het wel.