kijkduin

  • ursula

    Hallo allemaal,

    Kan iemand mij iets vertellen over het naaktstrand bij Kijkduin.

    Ik was daar laatst en toen was het erg rustig, alleen wat oudere dames en heren, die niet echt tot mijn doelgroep behoren.

    Het leek mij heel spannend om daar naakt te zijn en dan bekeken te worden door leuke stellen en heren.ik ben zelf 38 en ben nog niet in voor actie zoals dat hier wel eens genoemd wordt.Even voor de mannetjes onder ons ik heb al een hele leuke en goede relatie….

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

  • vrouwie

    Naaktstranden hebben in algemene zin helemaal niets met erotische spanning te maken. De bedoeling van een naaktstrand is dat je het gebruikt zoals een gewoon strand, maar dan naakt. Als het goed is, is er op een naaktstrand juist MINDER erotische spanning dan op een ‘gewoon’ strand (een textielstrand). Omdat het naakte lichaam daar heel gewoon is.

  • Henry

    Dag Ursula,

    Als je dat spannend vindt wil ik je graag een keer komen bekijken. Ik woon in Den Haag.

    Ik ben 35, ac., 1.90m, blond, en heb blauwe ogen.

    Met vriendelijke groet, Henry

  • ursula

    Hoi Henry,

    Ben jij dan alleen of kom je met je vrouw/vriendin en hoe staat zij er tegenover?

    En dan maar wachten op beter weer.

    Groeten Ursula.

  • Henry

    Dag Ursula,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ben dan alleen.

    E-mail me even als je wilt, dan kunnen we het verder bespreken.

    Vriendelijke groet,

    Henry

  • stel brabant

    hoi Ursela,

    wij zijn net terug van cape d agde ,daar hebben we spanneden dingen meegemaakt op het strand.

    lijkt ons leuk om in Nederland ook te doen.

    Kijken en bekeken worden is @!#$.

    we zijn ook wel eens in Scheveningen geweest op het zwarte pad,daar in de duinen gebeuren ook spannende dingen.

    lat maar weten waneer je gaat hi hi.

    groetjes stel brabant

  • Bas

    He Ursula,

    Ik wil ook wel komen kijken hoor…….. Kom uit Scheveningen

    Bas

  • glenn

    Hoi Ursula,, ik zou wel wat met je willen afspreken voor een wandelingetje of zo om elkaar wat beter te leren kennen. Je kunt me bellen voor een date omgeving kijkduin op 06 33 926 428 Ik vind dat je op het naaktstrant inderdaad veel ouderen hebt. Oh ja, ik ben een verzorgde jongen van 26 jaar