Ik ben onervaren

  • Andre

    Beste mensen,

    Ik wil dolgraag ervaren hoe het is om naar een parenclub te zijn geweest.

    Helaas wil mijn vriendin die ervaring niet op doen.

    Graag zou ik naar zo`n parenavond willen gaan maar zit dus met het probleem dat ik geen partner heb.

    Wie kan mij op weg helpen.

    Groetjes,

    Andre

  • Fred

    Dream on….. Andre

    Waarom denk je dat het een PARENclub heet ?

    Ga lekker naar de showboot daar barst het van de rukkers……

  • Frans

    Begin eerst eens die vriendin in te ruilen, want hier blijf je heel je leven tegenaan hikken. Zet vervolgens jezelf op een datingsite met je wensen. Op elk potje past een deksel.

  • voorbinddildoslet

    Waarom wil ze niet naar een club met je Andre? Wil jij swingen? En zij niet? Wat is de reden waarom ze er niet naar toe wilt?

    Je kunt misschien met je vriendin overleggen om af te spreken dat jullie het dan alleen met elkaar doen. Een parenclub is gewoon een leuke uitgaansgelegenheid net als een bar,alleen met een erotisch tintje Vertel haar dat er kamertjes zijn waar jullie je kunnen terugtrekken. Waar je niet gezien wordt. Laat haar aan het idee wennen. Als ze echt niet wilt. Kun je met haar bespreken om dan maar alleen te gaan. Misschien wil ze dan wel met je mee. Ik vind dat je eerlijk en respectvol tegen je vriendin moet zijn. Van liegen is geen een relatie beter geworden!! Als ze het niet wilt en jij wilt het wel,vertel dan dat je stiekem gaat. Hoe denkt ze daar over.

    Verder zijn jullie geen bezit van elkaar. Misschien kun je dat eens tegen haar zeggen.

    Dat ze je teveel ziet als haar bezit,als je niet mag en je bent van niemand. Je bent op deze wereld alleen gekomen en gaat ook weer alleen.Elkaar iets gunnen is ook liefde. Verder zijn er genoeg stellen die het alleen met elkaar doen in een parenclub.

    Ga naar een club waar ALLEEN stellen komen zoals fun4two of fatamorgana.

    Neem een heerlijk flesje massageolie mee en ga haar eens heerlijk masseren.

    Ook zijn er heerlijke sauna's en turkse baden. Dus kijk of je het wat vind.

    Verder zijn er clubs zoals showboat (vooral zondag is super gezellig) waar je als alleenstaande man terecht kunt. En die rukkers . Nog nooit last van gehad trouwens. als ik naar de leiding ga worden ze er namelijk zo uitgegooid.

    Ik zet ze meestal op hun nummer. Als ze aan me komen dan zeg ik.

    VOND JE ZEKER LEKKER HE? IK VIND HET LEKKER OM JOUW BALLEN 3KEER IN DE RONDTE TE DRAAIEN. Weg zijn ze meestal.

    Paradaise,zet ik de mannen ook op hun nummer.

    Het is mijn lijf en ik bepaal wie er wel en niet mogen aanzitten.

  • Andre

    Voorbinddildoslet,

    als eerste wil ik zeggen dat je een fantastische alias hebt.

    Het is overigens ook een alias die mij bij wijs van spreken al jaren aanspreekt.

    Te tweede dank ik je voor je uitgebreide uitleg.

    Dat ik wil gaan vindt zij geen probleem. Liever niet uiteraard maar ze gunt het mij dus wel.

    Nu ben ik dus opzoek naar een dame die mij eens mee kan nemen naar zo`n club.

    Een jaar of 6 geleden was ik in de gelegenheid. Helaas door niet addekwaad handelen is het er nooit van gekomen.

    Ik bel diegene nog wel eens maar die heeft tegenwoordig een vriend die dit niet accepteerd.

    Ik ben bij wijze van natuurlijk wel een beetje aan het darten maar nog zonder een bullseye te raken.

    Ik weet wel dat als ik op deze voet verder ga, ik de bullseye zeker een keer ga raken.

    Groetjes,

    Andre

  • voorbinddildoslet

    Hoi Andre,

    Gelukkig dat je het van je vriendin kan en mag. Waarom ga je niet alleen naar een parenclub. Ga gewoon om te kijken of het wat voor je is. In oa showboat (waar zogenaamd alleen maar rukkers komen,wat niet waar is) kun je alleen gaan. Je betaalt wel 40 euro entree en 20 euro minimaal aan drankjes. Je kunt dan gaan en staan waar je wilt en bent niet afhankelijk van iemand.

    Ook zijn er meer parenclubs waar je als alleengaande mag komen. In april 2007 wordt de gogonuts weer heropend met de eigenaar van LA baron. Dus ga daar eens heen.

    Verder kun je op chatgirl een advertentie plaatsen en vragen of iemand met je mee wilt gaan. Wees wel wijs en ga met de dame in kwestie gewoon eens een avondje stappen. Zo kun je de dame zien en haar meenemen naar een parenclub als het klikt.

  • RICOSHOP.NL

    Hoi Andre…..ik lees je forum eens door…..

    Tja…wat zal ik zeggen…het is soms beter eerst eens alleen te gaan…..inderdaad is showboat daar uitstekend geschikt voor……enne ja ja..overal komen rukkers..hihihihi…..dus…trek je daar niets van aan….(trouwens…@!#$ is soms echt lekker hoor….)…maar nu ahum serieus……

    Gogonuts….tja dat was mijn en nu ook onze favoriete club…niet duur….en toch er effe uit….maar strakjes met de nieuwe eigenaar van le-baron…..komen er ook zogenaamde “huisvrouwtjes” om wat bij te verdienen……een echte sex-club gaat het worden………helaas….

    Maar als je een profiel op chatgirl of bij lucky-dating maakt…….dan heb je zo een date om naar bijvoorbeelde de Fata morgana te gaan……………

    Succes man…….en wij weten dat het jou gaat lukken………..

    Conny & Ricardo

  • Andre

    Tjonge jonge,

    Wat heb je toch aardige mensen op zo`n site.

    De voorbindslet en een stelletje met beide uitgebreide informatie.

    Ik wil jullie alvast bedanken voor de tips.

    Mijn volgende stap zal “ chatgirl” worden.

    Ik houd jullie op de hoogte.

    Andre

  • adrem

    de grootste faker site van Nederland

  • ericson

    Je bent eerlijk… dat is de enige manier.Ik zou het ook wel eens mee willen maken zo'n feest.Ik heb helaas geen vriendin,maar ik ben ook geen rukker,is het voor mij intressant m naar een paren club te gaan? Ik zal de showboot eens proberen….. Lijkt me leuk als we elkaar spreken op zo'n party…. laterszzzzzzzzzz