Beste mensen,

We zijn met ca 30 duizend; het aantal Nederlanders dat bekend is met het fenomeen parenclub. Veel… of toch niet?

Vlaams-Belgie telt ongeveer eenzelfde aantal parenclubkenners. Ruim 16 tegen bijna 6 miljoen.

Daar zit een verhaal achter; de Belgen zijn vanuit de jaren '60 minder seksueel vrijgemaakt, waardoor ruimerdenkenden elkaar noodgedwongen in clubs met lidmaatschappen gingen opzoeken.

Toch denk ik dat er meer mensen naar Nederlandse parenclubs zouden moeten. Redenen:

- meer variatie voor ons *grijns*

- en verder dezelfde redenen waarom jullie geinteresseerd zijn (spanning, bevrijdend, ‘pillow talk’ naspelen etc etc)

Daartoe heb ik een idee uitgewerkt waarbij allerlei media slim - al zeg ik het zelf :) - in elkaar haken.

Centraal thema: ‘de eerste keer’.

Centraal medium: teletekstpagina 761 van NET5 en Veronica

Ik zoek eerstekeer-verhalen. Waarom jullie besloten naar de parenclub te gaan en hoe het een en ander voor jullie was.

Waarom zou je dit doen?

- Misschien vind je het leuk om je verhaal op teletekst en internet terug te zien.

- Misschien wil je er met een link naar verwijzen als je e-mailcontact onderhoudt met een leuk stel dat jullie hebben ontmoet. “Dit zijn wij.”

- Misschien wil je de lol van een parenclub delen met nieuwsgierige maar ‘maagdelijke’ stellen.

Ik ben benieuwd!

Richard aka Richie66

NB - Let op! Dit bericht heeft geen commerciele bijbedoelingen. Dat krijgt het wel als je je favoriete club weet aan te brengen als adverteerder op teletekst. Maar daar hebben we het hier niet over.