Wat voor mensen in een parenclub?

  • Tanja

    Hoi,

    Ik en mijn vriend willen een keer gaan swingen. Wij zijn echter wel benieuwd wat voor mensen daar komen. Passen wij daar bv wel tussen.

    Wij zijn 28 en 30. Beiden een HBO studie gedaan. Geen piercings en geen tattoo?s.

    Hoe zijn anderen die naar zo?n club komen. Is dit ook nog afhankelijk van de club?

    Hoe oud zijn jullie? En wat voor opleiding en/of beroep hebben jullie? Piercings en/of tattoo?s? En hoe zijn anderen swingers die jullie kennen die hier niet komen?

  • voorbinddildoslet

    Joh je vind van alles Tanja bij een parenclub van buschaffeur tot manager bij een bank. Ik vind uitgaan in een parenclub een andere manier van uitgaan. Vaak zeer lieve en gevoelige mensen die open zijn in hun denken en doen. Tuurlijk zitten er mensen bij die je niet zo mag. Dat heb je altijd. Maar over het algemeen zijn het leuke warme mensen. Het ligt denk ik niet alleen wat voor club je gaat,maar ook welke dag.

    Zaterdag komt vaak de jonge doelgroep in parenclubs. Je hebt ook parenclubs waar alleen maar paren mogen komen en geen alleenstaande mannen. Op zaterdag zijn er in veel parenclubs waar je alleen met een partner mag komen. Alleenstaande zijn dan niet toegestaan. Ook alleenstaande vrouwen. Zelf ben ik wel eens in de showboat geweest op zondag en vind het erg gezellig. Er komen zowel ouderen als jonge mensen van jullie leeftijd.

    Verder heb jij goede afspraken gemaakt met je vriend. Dat zou ik zeker doen. Ook in noodsituaties zoals het verliefd worden op iemand anders. Hoe zullen jullie dat aanpakken als dat een keertje gebeurt. Of als je partner een alleenstaande vrouw tegen komt,mag hij daar dan mee of niet? En wil jij er altijd bij zijn. Maak goede afspraken met je partner. Ken veel stellen waar het kapot is gegaan omdat ze dachten juist te hebben afgesproken,maar het toch mis ging. Omdat de ander jaloers werd of was. Als je zoiets hebt,mijn partner is geen bezig van mij en ik vind het heerlijk dat hij/zij geniet,dan denk ik ook dat je echt kan swingen. Ik zou het voorlopig bij je partner houden. En kijken hoe jullie het vinden. je kunt namelijk ook gewoon met je partner sex hebben openlijk of niet. MAAK GOEDE AFSPRAKEN EN HOU JE ERAAN.

    Verder is de policy bij vele parenclubs. SHE GOT THE PUSSY,SO SHE MAKES THE RULES. Laat niet zomaar iedereen aan je lijf zitten waarvan je dat niet wilt.

    Bij sommige parenclubs heb je wel eens van die alleenstaande kneusjes zitten die denken ik heb er voor betaald,dus dan bepaal ik ook wanneer ik mag ne-uken.

    Wees bij de hand tegen die gasten. En geef ze lik op stuk alleen verbaal dan.

    Zorg er voor dat je op deze dingen bent voorbereidt.

  • Tanja

    Kom jezelf vaak een parenclubs?

    Hoe oud ben jezelf, beroep?

  • voorbinddildoslet

    Ja ik kom vaak in parenclubs

    En alleen Ben eind dertiger en zit in de ict.

  • A&C

    hoi wij zijn een koppel van 34 jaar en ben maar een gewone werkende man en vrouw we hebben zelfs al een bank directeur ontmoet met zijn vrouw dus volop actie en toch gewoon blijven kortom ga gewoon kijken en geniet ervan !!

    mvg het

    swingerssteegje.nl

  • lelycouple

    Wij kunnen jullie zeker parenclub monique aanraden. Hier komen werkelijk alle leeftijden en van alles door elkaar. Het was daar ook onze eerste keer. Hebben daarna nog fata en showboat geprobeerd maar kwamen toch weer terug bij monique. Wat wij vooral erg prettig vonden was dat er totaal geen drug gebruik is en dat was bij die andere clubs wel even anders.

    Ook vinden wij het bij Monique er fijn dat er op zaterdag alleen maar paren rondlopen en het altijd lekker druk is zodat er altijd wel gelijkgestemde stellen te vinden zijn.

    Succes met jullie zoektocht, misschien een goede tip.Tanja schreef:

    >

    > Hoi,

    >

    > Ik en mijn vriend willen een keer gaan swingen. Wij zijn

    > echter wel benieuwd wat voor mensen daar komen. Passen wij

    > daar bv wel tussen.

    > Wij zijn 28 en 30. Beiden een HBO studie gedaan. Geen

    > piercings en geen tattoo’s.

    > Hoe zijn anderen die naar zo’n club komen. Is dit ook nog

    > afhankelijk van de club?

    > Hoe oud zijn jullie? En wat voor opleiding en/of beroep

    > hebben jullie? Piercings en/of tattoo’s? En hoe zijn anderen

    > swingers die jullie kennen die hier niet komen?