wat is er toch allemaal aan de hand met de parenclubs

  • me

    Hallo vandaag is ons ter ore gekomen dat Parenclub Aphrodite ermee stopt.

    De laatste 2 maanden zijn er voor ons veel bekende clubs gesloten.

    Zou het 1 iets met het ander te maken hebben?

    Ze geven allemaal een andere reden op,maar vind het toch raar,zou er iets meer achter zitten?

    We draaien toch al wat jaartjes mee in dit wereldje,maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

    De volgende clubs zijn nu dicht:

    gogonuts

    loverslane

    dolce vita

    aphrodite

  • Stel

    Ja maar de meeste clubs maken er zelf ook een zooitje van zoals Gogonuts dat zag iedereen aankomen, Fun Fata Amourette en de Showboat zijn toch de betere met een goede gemotiveerde organisatie

    We waren nu bv weer eens een Monique parenparty ofzo in Wieringenwerf wat een verschrikkelijke slechte club

    Ze maken reclame dat ze de goedkoopste zijn maar bij binnenkomst merk je gelijk waarom!

    Je kan kiezen tussen bier of hoofdpijnwijn of een glaasje fris en dat is het dan.

    Je hebt wel de mogelijkheid om via een kaart waarvoor je moet betalen beperkt andere drankjes te bestellen maar dan ben je achteraf nog meer kwijt ongeacht welke andere club.

    Op je (beperkte) drankjes kan je ook extra lang wachten,en als je ziet wat voor publiek er op de gereduceerde uitgeklede service afkomt dan heb je tegelijk ook al gegeten en gedronken!

    Zelfs een simpel drankje wat ze in de eerste de beste buurthuis al hebben als rose hebben ze niet, verder ademt de club geen sfeer uit,het personeel wat achter de bar staat begrijpt niets van horeca ,kan nog geen sportkantine aan nee geen aanrader om daar zo lang voor te rijden

    En zo gaan er veel clubs ten gronde jammer want er is echt wel een markt voor

  • me

    Ja maar als ik naar Dolce vita en Aphrodite kijk was de service en de hygiene perfect hoor.

    Het personeel was heel vriendelijk en enthousiast.

    De gogo kwamen we niet zo vaak dus dat weet ik niet en loverslane zijn we nog nooit geweest.

  • rachel

    Misschien is dit iets voor jullie ?

    Wij zijn een parenclub op zaterdagavond waar je voor 40 euro samen leuk kunt genieten.(incl buffet en drank)…

    Jammer genoeg is het nog niet superdruk maar zo langzamerhand word de animo wel groter ….

    kijk eens op www.clubeldorado.nl

    groetjes team eldoradome schreef:

    >

    > Ja maar als ik naar Dolce vita en Aphrodite kijk was de

    > service en de hygiene perfect hoor.

    > Het personeel was heel vriendelijk en enthousiast.

    > De gogo kwamen we niet zo vaak dus dat weet ik niet en

    > loverslane zijn we nog nooit geweest.