trio

  • onervaren stel

    Drie maakt onze relatie denken wij pas echt compleet. Wij zijn een redelijk onervaren stel van midden 40 en zien er goed uit. Hallo aantrekkelijke en goed uitziende heren van tussen de 35 en 45 jaar. Wij zijn op zoek naar je. Wij willen onze relatie graag uitbreiden met een lieve spontane hetero man met zowel intellectueel als sexueel niveau. Met z'n drieen op zoek naar extra spanning om onze en jouw dromen waar te maken. Het moet volledig klikken en niet zo maar voor een keertje zijn. Wij willen je graag discreet ontmoeten.

  • janus

    O wat jammer dat ik 27 ben.

  • Anton uit Heerenveen

    Nou ben ik bijna alles waar jullie naar op zoek zijn………, alleen ik ben niet Hetero haha maar kan wel doen alsof, blijf ik gewoon van het mannetje af.

    Nou zou ik zeggen gooi je haar los, en mail MIJ maar……want jullie adres staat er niet bij.

    Anton uit Heerenveen

  • onervaren stel

    Te ver weg

  • onervaren stel

    is dit geen site voor serieuze reacties?

  • Anton uit Heerenveen

    Niet serieus, hoe bedoel jij / jullie dit.

    Ben ik een keer spontaan, wat jullie vragen, ben ik weer niet serieus…….

    En van dat verre weg snap ik ook niet, ik heb het idee dat Amsterdam / Heerenveen VEEL VERDER IS dan Heerenveen / Amsterdam, bij wijze van spreken..

    Heerenveen / Gogonuts 45 min.

    Heerenveen / Nijmegen 1.45 min.

    Heerenveen / Moordrecht 1.45 min

    Echt serieus, zet dan gewoon je Mail adres erbij !

    Anton uit Heerenveen

  • derrik

    hoi

    lkke! 35m bruin

    derrik

  • Prentice

    Ja hoor, wat mij betreft wordt hier wel serieus gereageerd !!!

    Jullie oproepje sprak me erg aan. Ik woon in het midden van het land (omg. Utrecht). Ben 45 jaar en houdt er van me goed te verzorgen.

    Hoor graag of jullie interesse hebben. Dan meer info.

    Mag ook mailen.

    Groeten !!!!!!!! :-)

  • M

    Hi,

    Ben 36 jaren jong, en ook niet ervaren (op swinger sites); eigenlijk is dit mijn ontmaagding op een site als deze. Ik zie er goed verzorgd uit.

    Ben momenteel nogal nieuwsgierig naar alternatieve sex belevingen, vandaar deze reactie.

    Ben benieuwd naar jullie reactie.

    vr gr.

    M

  • mark

    hoi,

    ik ben een goeduitziende hetero man van 34 uit brabant en wil graag eens een trio proberen.

    Laat je wat van je horen ? Discretie gewenst.

    groetjes

    Mark