De echte reden dat Gogonuts Stopt

  • Parenclubstel

    Gogonuts heeft de deuren moeten sluiten omdat er simpelweg te weinig cash in het laatje rolde. dat van die dwangsom zat anders in elkaar(lees nieuws lelystad)de gogo had zijn zwembad water niet op orde, na 2 negatieve testen werd er en dwangsom opgelegd van 9000 euro voor iedere dag dat het zwembad water niet op orde zou zijn.

    Dwangsom voor parenclub: water zwembad is vies

    van een onzer verslaggevers

    12 APRIL 2006 - LELYSTAD - Parenclub Gogonuts in Lelystad krijgt een dwangsom opgelegd door de provincie. Ondanks een waarschuwing is het zwemwater nog steeds niet schoon.

    Zolang Gogonuts de zaakjes niet op orde heeft, betaalt de parenclub 9000 euro per dag aan de provincie. Overigens kan het bedrijf nog bezwaar maken tegen dit besluit.

    Twee maanden geleden maakte de provincie bekend dat het zwembad niet veilig is en het water niet schoon. Ook zou Gogonuts niet berekend zijn op een legionellabesmetting.

    Aan de veiligheid is inmiddels gewerkt, zegt gedeputeerde Laura Bouwmeester. Concreet: een ?gevaarlijke? opening onderin het bubbelbad is verdwenen. Aan de hygiëne valt nog één en ander te verbeteren, blijkt uit nieuw onderzoek.

  • Parenclubstel

    lekker he wie weet hoeveel bezoekers er ziek geworden !!

  • M&E

    Wij vinden het heel jammer dat Gogo dicht is en hopen dat het weer open gaat. Wij kennen niemand die van het water ziek geworden is, de laatste keer dat wij er waren was het zwembad heter dan het bubbelbad, dan gaan alle enge beestjes wel dood. Het is wel zo dat wij de indruk hadden dat er het laatste jaar wat minder zorgvuldiger schoongemaakt werd. Met al die bemoeienis van de overheid vind je altijd wel wat, maar als je in het bos gaat liggen wippen kun je een tekenbeet oplopen, dus ook alle bossen met een groot hek afsluiten.

    Wie weet er een leuke betaalbare club zolang Gogo dicht is.

  • Anton uit Heerenveen

    Ik snap niet waar jullie je druk om maken, de kans is groter dat je van B effen en

    P ijpen zonder rubber en lapje een “koortslip” o.i.d. overhoud, dan dat ik wat oploop van het zwemwater…

    En ons was het ook verschillende keren opgevallen dat er toch stellen zijn die het niet safe doen, gaat ook wat moeilijk in het zwem of bubbelbad hahaha.

    Anton en Les uit Heerenveen

  • Stel

    Nou Anton daar gaat het niet om je praat al net zo als verslaafde rokers die zeggen ook altijd als smoes als je hun kankerverwekkende rook inademd:

    Van uitlaatgasen krijg je meer binnen.

    En zo is het ook niet mijn keus om in goor water te zitten om daar ziek van te worden,en als ik zonder condoom @!#$ is dat wel mijn keus! dus totaal niet vergelijkbaar!

    Zeker een parenclubeigenaar moet zorgen dat de hygiene optimaal is

  • jack

    Anton,

    Dat mensen zelf zonder condoom sex hebben is hun keus.

    Heb je weleens van de legionella bacterie gehoord? Dat is de reden dat zwemwater schoon moet zijn