paar vraagjes over parenclub

  • bart en alice

    Hoi,

    Wij zijn van plan binnenkort eens naar een parenclub te gaan en zijn nu druk bezig over de bekende ‘drempel’ te stappen.

    We hebben een paar vraagjes:

    - Is het gebruikelijk dat je je lingerie al aanhebt voordat je je gaat omkleden? Of is het de bedoeling dat je je allebei geheel omkleed (ook de man)?

    - Mijn vriend heeft vaak heel erg veel last van voorvocht als hij opgewonden is (ik ook wel trouwens), en dit is dan ook duidelijk zichtbaar door zijn boxer heen. Hij ziet er daarom ook best tegenop om de hele tijd in die boxer rond te lopen. Is dat een probleem in een parenclub of hebben meer mensen daar ‘last’ van?

    - Kan geschikte kleding (om binnen te komen) voor een man bestaan uit een nette spijkerbroek, nette bloes, en dito schoenen? Dit zal ws van de club afhangen, maar we zijn van plan binnenkort naar de fun4two te gaan.

    - Lopen de vrouwen op schoenen rond als ze eenmaal in lingerie rondlopen?

    Wie o wie kan ons iets meer vertellen over bovenstaande zaken.

    Groetjes,

  • wana

    volges mij hebben hun een site en staan hun gebruiken beschreven.

  • adrem

    bij elke site van parenclubs staat wel het een en ander telezen over de gebruiken in de club

  • Yvon

    hoi,

    hierbij de door jullie gevraagde info. Voordat de dresscode ingaat, loopt de man meestal in een spijkerbroek met leuk shirt, de vrouw is uitdagender gekleed. Wanneer de dresscode is ingegaan, is het verstandig om schoenen te dragen. Mijn man draagt altijd surfschoentjes (zwart) maar je ziet ook mannen op slippers of in zware New Rocks schoenen. De vrouw heeft meestal hoge laarzen of andere hoge schoentjes aan. De meeste mannen lopen echt niet de hele tijd met een stijve rond, dus dat voorvocht valt reuze mee. Heb je echt last daarvan, zorg dan dat hij iets in zijn boxer heeft zodat het niet doordrupt.

    Verder zou ik jullie aanraden gewoon eens heen te gaan en goed rond te kijken hoe men erbij loopt en waar jij jezelf het prettigste bij voelt. In alle clubs zijn lockers waar je je spullen kunt opbergen en waar je je kunt omkleden. Twijfel je over wat je aan wilt trekken, neem dan beide mee en kleed je om wanneer je je in het ene niet prettig voelt.

    Het belangrijkste is dat je je prettig en op je gemak voelt. Dan kun je pas echt genieten.

    Veel plezier

    Yvon.

  • Bas en Esther

    Hoi Bart en Alice,

    Zijn jullie inmiddels naar fun4two geweest?

    Vinden jullie het leuk om jullie ervaringen te delen. Wij zijn nl. net als jullie "starters' en zijn zeer benieuwd naar jullie ervaring.

    Hopelijk horen we van jullie hoe het was.

    xxx

    Bas en Esther

  • Bart en Alice

    Hoi,

    Nee, helaas is het er nog niet van gekomen. We zijn nu net terug van vakantie, en hopen toch echt zeer binnenkort eens de stap te zetten. Voor onze vakantie kwam er iets tussen. Eigenlijk waren we van plan om aanstaande vrijdag te gaan, maar dan heb je bij de betere clubs van die thema-avonden waar wij nog niet aan toe zijn… Ach, misschien doen we het ook wel gewoon. Maar we vinden het echt vreselijk spannend….

    En jullie dan?

  • misty30

    Hahahah, alleen de voorpret kan al heel erotisch werken!!! Na enige schroom hebben wij dus ook die stap gezet en inmiddels 3x in een club geweest. Ik kan je wel vertellen dat het dus heeeeeeel verslavend werkt… de dagen na een clubbezoek zijn dus thuis ook ontzettend spannend… En fantaseren erover…. mhhhhmmm

    Moet wel eerlijk zeggen dat wij dus de afspraak hadden om alleen bij elkaar te blijven en niet met pr mee te doen… Tot op heden bevalt dit prima: Het is een hele spannende impuls op naast een ander stel te liggen en dan te vrijen.. Inmiddels ben ik dus wel bischierig geworden, dus misschien met het juiste stel zal dat onze volgende stap zijn.. Ik kan eerlijk zeggen dat ik dus ABSOLUUT GEEN SPIJT van onze bezoekjes heb gekregen……