gogonuts failliet!!!!

  • gogogangers2005

    Nou het is zo ver het doek is gevallen voor de gogonuts!!

    Na een doorstart hebben ze het toch niet kunnen redden.

    Hopelijk dat degene die er verder meegaan, mits animo er voor is er wel weer wat van kunnen maken!!!

    Zou jammer zijn als het helemaal verdwijnt!!!!

  • Stel

    Tja iedereen zag het wel aankomen de laatste twee jaar,ander(slechte)personeel,geen aandacht voor de inboedel en de entree prijzen in voor stellen dubbel driedubbel zo duur gemaakt waar je ook voor naar Fata of Fun mee kan gaan!

    Tja zo kan je elke drukke goed lopende club om zeep helpen!!

    Nu maar hopen op een snelle doorstart,met een kans dat het net zo druk wordt als vroeger!

  • yara28

    helaas zagen wij het ook aankomen ,bij de meeste stellen hoorde je dat ze er veel problemen mee hadden dat er vrijgezelle jongens kwamen ,op zich is er niets mis mee want ze betalen voor de volle pond maar waar veel mensen zich druk om maken is dat als je samen met een anders stel ligt te rotzooien dat de vrijgezelle mannen ellkaar dan gaan roepen en dat je dan 5 van die rukeenden om je heen hebt staan.

    dan kunnen ze het beter iets duurder maken, en geen vrijgezellen meer binnenlaten dan weet ik 100% zeker dat de gogo een goedlopende club word want van binnen is de gogo gewoon een prachtclub

    groetjes van een trouwe gogoganger

  • lies

    hoi yara28,

    ik las effe een paar topics hier, en zag toevallig staan dat jij een trouwe gogoganger was.

    ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jullie ervaring is met dit soort sauna.

    ik ben toevallig een paar weken terug met iemand naar een gewone sauna geweest, merkte ik dat ik behoorlijk opgewonden raakte toen we (stiekem) effe aan het rotzooien waren in het bubbelbad en het stoombad.

    en ik het helemaal niet erg vond toen we betrapt werden door een andere gast.

    mijn vraag is eigenlijk ook, hoe ver kun/mag je gaan in een erotische sauna?

    wat is wèl en niet toegestaan?

    alvast bedankt voor evt reactie

  • M&E

    Tot het gaatje, en dan verder.