Meerdere stellen

  • Chantal & Dennis

    Hoihoi ;)

    Wij zijn een g**l stel van rond de 30 uit de omgeving Arnhem.

    We fantaseren er samen al heel lang over om een avond met meerdere gelijkdenkende stellen een g**l filmpje te kijken, en dat in de kamer na een tijdje 1 grote dampende orgie gebeurt…

    hmm word al gek als ik er aan denk hihi

    liefst snel mogelijk op vrijdag of zatredagavond/nacht of zondagochtend/middag…

    nemen jullie contact op?

    ik wacht ;)

    xxx

    chantal

  • oneeye67

    klinkt aanlokkelijk, maar ben helaas alleen me vrouw is op vakantie :(

    Mag ik mee doen of zeg je nee dank je wel???

    Grtzz knuffs en een xxxxxx

    Miros

  • Anton uit Heerenveen

    Nou wat denk jij zelf, slimmerd, er staat STELLEN, dat betekend met zijn twee?n.

    Dus gewoon even wachten tot je vrouw terug is………..

    Anton uit Heerenveen

  • Webmaster swingerspagina.nl

    Voor sommige is het inderdaad heel moeilijk Anton….. ;-)

    Dit is inderdaad het SWINGERS PRIKBORD

    waar stellen andere stellen ontmoeten. Dit is geen prikbord waar alle single mannen van nederland of getrouwde mannen van nederland die niet voldoende denken te krijgen bij hun eigen vrouw maar een oproep kunnen plaatsen of kunnen reageren op een oproep van een swingers stel (tenzij ze zoeken naar een single man)

    Dus mannen doe geen moeite,

    alle oproepen die niet voldoen aan swingers eisen zullen worden verwijderd door de webmaster, of door de lezers die het als ongewenst aanmerken.

    Groetjes en een “swinging” warme week toegewenst.

    Henca

  • oneeye67

    Was alleen een vraag?? niet gelijk op je tenen staan !!! Zijn genoeg stellen die het wel waarderen.

    En ik vroeg t de topic starter en niet jou.

    Simpel antwoord is genoeg hoor Ja of Nee.

    Fijne avond nog

    Miros

  • stel 33 34

    HALLO!

    leuke oproep! wij zijn een stel van 33 en 34 en soms ook zeker in voor spannende dingen zoals jullie die in de oproep beschrijven… wij komen niet ver bij jullie uit te buurt….

    we wachten af :-)

  • Chantal & Dennis

    We zien geen emailadres… mail ons maar :d

  • A&E

    ook ons lijkt dit wel een leuk idee

    wij zijn een stel van 23 en 30 uit de omgeving van gouda en hebben vervoer en kunnen ontvangen

    X