Idee voor erotisch spel

  • Polleke

    Ik en mijn vriendin flirten regelmatig over en weer met een bevriend stel. Nu vind ik het tijd om een stapje verder gaan… Maar daar hebben we alle 4 nog geen ervaring mee. Mijn idee is om het andere stel uit te nodigen om gezellig te komen eten, zoals vaker. Daarna wil ik middels een (licht) erotisch spel de avond nog wat spannender maken. Maar wat voor spel…??? Als ik google kom ik alleen bij vooropgezette bordspellen, en dat lijkt me een beetje suf. Weet iemand hier een goede site waarop wat erotische spellen staan uitgelegd? Of heeft iemand spannende ideeën voor een spel?

  • Cis

    Neem nu tijdens het WK een voetbalwedstrijd van Nederland (of bij welk land je interesses dan ook liggen) en ga die met z'n vieren bekijken. Bij elk doelpunt van het land van je keuze verzint 1 van de heren een opdracht die 1 van de dames moet uitvoeren. Bij elk tegendoelpunt verzint 1 van de dames iets…..

    Met een beetje fantasie kun je hier talloze variaties op bedenken……er is alleen geen garantie dat je daadwerkelijk een hele wedstrijd zult uitkijken…;-)

    Veel plezier!!!

    Cis.

  • Rick en Andrea

    hoi,

    Wij hebben een keer een spel kado gekregen “strip chocolate” een soor truth or dare spel, ik vond een voorbeeld voor je op:

    http://wishingfish.com/stripchocolate.html

    mocht dit niet lukken gebruik even een zoekmachine, het zal een leuk en speels dessert zijn op een lekkere maaltijd.

    wij hebben het spel gespeeld met een stel en met het resultaat waar jullie naar op zoek zijn.

    succes,

    gr rick en andrea

  • Dibi

    Hoi Polleke,

    Wij hebben sinds een klein half jaartje het spel TOSS aangeschaft.

    TOSS bestaat uit een dobbelsteen en een aantal kaartjes die te zijn onder te verdelen in:

    a) vragen - en antwoord

    b) opdrachtjes.

    De kaartjes zijn zo geformuleerd dat je er een eigen interpretatie aan kunt geven en zo je eigen invulling kunt geven aan een erotisch samenzijn.

    Hoe open ben je met het beantwoorden van een vraag als, zou je wel eens sex willen hebben met een partner van het eigen geslacht?

    Of hoe initiatiefrijk ben je met een opdracht, neem een ijsklontje in je mond en laat je fantasie de vrije loop…:-)

    Voor ons is het een geweldig grensverleggend spel…lekker aftastend bezig zijn en je laten leiden door de sexuele impulsen die ontstaan.

    Succes ermee..

    We komen het jullie graag uitleggen….

    groetjes Dibi en Jos

    PS TOSS is te koop in de erotica shops. (o.a. christine leduc)