hotel

  • tom

    Hallo,

    Mij vrouw en ik gaan volgende week naar een sauna hotel nabij eindhoven. Zijn er soms stellen die daar spannende dingen met ons willen doen?

  • Tom

    Ik weet niet of er veel stellen reageren…maar ik sta overal voor open

    gr.

    Tom

  • zij en hij

    Waar gaan jullie precies naar toe, Tom?

    Ken je ook nog andere leuke sauna plekken waar het niet alleen zweten is door de temperatuur? En wil je die adressen(sites) 's doorgeven?

    Ik vrees dat jullie al in het hotel geweest zijn en dat afspreken geen zin meer heeft. was het leuk?

    Gr.

    zij en wij.

  • tom

    Hé zij en hij,

    wij, jonge dertigers, zitten vanaf vrijdagavond tot zondagavond in het Boshotel in Vlodrop.

    Het lijkt ons leuk jullie daar, zonder iets af te spreken te ontmoeten. Het lijkt ons spannend dat we dan bijv door het roepen van een “codewoord”of zin in contact komen zonder dat andere weten wat we bedoelen!

    Lijkt dit jullie ook wat? wij zien dan graag jullie reactie!!

    Groetjes!!

  • zij en hij

    Hoi “jonge dertigers”,

    Ik vreesde al dat jullie het weekend al gehad hadden of dat het DIT weekend zou zijn….

    Het lukt ons niet: morgen een groot feest bij ons thuis, nou dan weet je het wel.

    Maar er staan nog meer dagen en weekends voor de deur, nietwaar?!

    Dat hotel: is dat een gewoon hotel of kun je daar meer beleven? Of proberen jullie dat met eigen initiatief te doen? Is daar een sexy sauna bij?

    Kortom vragen die om een antwoord vragen….

    Veel plezier daar!

    Zij en Hij

  • g.jongen

    Lijkt inderdaad spannend ,

    maar wat is er bijzonder aan het boshotel.\

    kon zo niks ontdekken

    groeten