Ik zoek erotisch contact met een vrouw met goedkeuring van haar partner. Is dat makkelijk te vinden? Ik zie er redelijk goed uit en ben 40+.

Of is een soort trio met een man en een vrouw veel makkelijker te vinden voor mij? Ik zou dan in het begin alleen wat wilen kletsen en eventueel toekijken, want ik heb daar geen ervaring mee. En ik maak me ook zorgen over SOA's bij zulke contacten.

Ik denk dat ik licht bi ben, maar ik weet dat nog niet goed. Wat ik op dat gebied kan, zal denk ik ook nogal afhangen van of het verder klikt. Zoenen met een man lijkt me niet prettig, maar kijken en strelen misschien wel.

Ik ben niet gebonden. Maar ik vind het toch het prettigst om zulke contacten niet bij mij thuis te hebben. O.a. omdat ik dan eventueel kan weggaan als ik dat wil.

Welke datingsites of forums zijn geschikt voor het ontmoeten van een stel of van een vrouw met een open relatie?

En zijn er nog andere mogelijkheden om dergelijke contacten te leggen? Ik heb gehoord dat parenclubs heel duur zijn om regelmatig te bezoeken. En dat is niet echt de bedoeling. Ben heel benieuwd naar jullie reacties.