bi-schierig

  • bruin en wit

    Wij zijn een lekker stel vrouw blond 55 kg 30 jr lekker zeer lekker lichaam bi-schierig en man 78 kg getinte huidskleur een gezellig vriendelijk en sosciaal stel houden wel van een snoepie en een feestje wij zoeken een vrouw tot 36 jr of een lekker stel om eens een leuke avond bij ons wat te eten en een leuk feestje te bouwen en mischien wel wat meer als het klikt. durf je de uitdaging aan mail ons eens en wie weet.

  • l&B

    Hoezo tot 36, mag het een onsje in leeftijd meer zijn…..je kunt 36 zijn en er 50 uitzien of 41 en er 31 uitzien:-)

    nee alle gekheid op een …….

    Hoi lieve mensen,

    Wij zijn zo groen als het wintergras en zijn ook heeeeel erg benieuwd hoe het zou zijn met jullie als het zou klikken, ik ben bi en hij ni…

    Ik ben 41 165 en 57 kg sportief en hou van alles wat lekker is heel breed hij is 38 en lekker sportief gebouw 192 en 95 kg.

    Het is echt de eerste keer en zouden het leuk vinden om eerst te mailen en te chatten om te kijken of het klikt en elkaar wat beter te leren kennen en een fotootje uit te wisselen.

    We houden vooral van gezelligheid, knusheid en een goede sfeer.

    Spreekt dit jullie aan reageer dan snel….

    Liefs L&B

  • lekkerfeesten1974

    klinkt goed ben erg nieuwsgierig mail ons eens dan sturen wij jullie een foto

  • bruin en wit

    klinkt goed ben erg nieuwsgierig mail ons eens dan sturen wij jullie een foto

  • linda

    Hoi,

    Bi schierig,

    We willen wel een foto sturen maar dan moet ik wel even je mail adres hebben anders weet k niet waar ik wat naar toe stuur…

    Mail me maar naar lindatenpas@hotmail.com

    heel veel lieve kssssss van my linda en bert