een meisje of vrouw gezocht(Eindhoven)

  • junior

    hoi

    Een minnaar en zijn minnares is opzoek naar een meisje of een goed uitziende vrouw voor een triootje in Eindhoven. Het is de droom van mijn minares om met een andere vrouw te sexen. We kunnen wel ontvangen maar niet altijd, en niet op elk moment, of anders moeten we een plaats in de natuur bedenken of bij jouw thuis.

    Ik ben 25 jaar en zij 22, komen allebei uit een land in het caribische gebied en we zijn allebei studenten nog. Heb je interresse stuur een email naar

    Santiago_de_cuba@hotmail.com.

    Laat weten van waar je komt en hoe oud. dan kunen we een afspraak maken om eerst elkaar te zien en als het OK is voor ons en voor jou kunnen we lekker van elkaar genieten.

    veel groetjes

    Junior

  • zino

    hoi we zijn misschien geinteresserd.

    Wij zijn zino en ariane, misschien kunt u een foto sturen van jullie om te kijken of het in ieder geval qua uiterlijk klikken kan.

    thnx….

  • junior

    hoi

    leuk dat jullie interresse hebben, zijn jullie allebei een vrouw ? of een stel?

    Wat betreft foto durf ik nog niet te sturen, maar we kunnen elkaar ontmoeten, om verder te babbelen, en dan zien we wat we van denken, en wat jullie van ons vinden, zou beter zijn voor ons allebei.

    groetjes juniorzino schreef:

    >

    > hoi we zijn misschien geinteresserd.

    > Wij zijn zino en ariane, misschien kunt u een foto sturen van

    > jullie om te kijken of het in ieder geval qua uiterlijk

    > klikken kan.

    >

    > thnx….

  • junior

    we komen allebei uit de Nederlandse antillen, dus hebben we allebei een beetje tint. Foto, vinden we ontprettig. We zouden beter een dag en een plaats elkaar ontmoeten zonder enige bedoeling, puur om te kijken als we voor elkaar klikken, anders afscheid nemen en verder zoeken.

    we zijn allebei slank.

    grtjes

    Junior